EFTERLYSNING AFBLÆST
Fra : henrik.gram@sport.dk

Dato : 04-06-08 12:18

I dag er jeg glad :)

Jeg har fået en opringning fra en der har fundet mit kamera udstyr.
Vedkommende har fundet det i en busk tæt på havnen i Dragør, han
skulle rejse på weekend allerede fredag morgen og kom først hjem
idag.

Han tog straks på havnen og så de opslag jeg havde placeret rundt
omkring (i hele byen iøvrigt)

Ud over at være super glad for at have fået mit udstyr tilbage, er
jeg
næsten endnu mere glad over at der er ærlige og anstændige mennesker
derude, som tager sig den ulejlighed at opsøge den rette ejer - :)

En stor tak til Hans fra Tårnby der udover en fortjent klækkelig
findeløn er blevet trakteret med en flaske af den fineste malt
whiskey :) skål

Og så iøvrigt tak til alle dem der sympatiserede og interesserede sig
for mit (heldigvis korte) tab :)

Vi ses derude ........

CU Gram
www.scubapix.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 05-06-08 07:30

<henrik.gram@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>Vedkommende har fundet det i en busk tæt på havnen i Dragør, han
>skulle rejse på weekend allerede fredag morgen og kom først hjem

Hej Henrik

Det lyder rigtigt godt, dejligt at der findes sådanne ærlige mennesker.

mvh
Johnny

Fra : Bo

Dato : 05-06-08 13:22

[...]

Herligt med den slags historie, det gør sku en godt humør

Bo

Fra : Seerup

Dato : 05-06-08 14:46

| Herligt med den slags historie, det gør sku en godt humør
|
| Bo

Ja det gør det. Især når man tænker på hvordan Ken Bordig blev modtaget herinde,
da han fremlyste et fundet kamera. (Kamera fundet, 29/03-08)