Arkivmapper til Outlook-kalender
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-06-08 23:01

Min genbo bruger kalenderen som hører til Outlook 2003, men han kan ikke
finde den mappe hvori arkiverede aftaler skulle ligge. I hans program
står at stien til arkivet hedder

C:\Documents and Settings\Børge Nielsen\Lokale indstillinger\Application
Data\Microsoft\Outlook\archive.pst

men en sådan mappe eller "adresse" findes slet ikke på hans C-drev, når
han kigger i Stifinder!

Kan han selv manuelt oprette en arkivmappe et sted på drevet? Hvor - og
hvad kan han kalde den?

--
Jørgen Grandt

Bare jeg kunne huske at kigge op. Måske står der
noget andet på skærmen, end det jeg har skrevet.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-06-08 16:17

Den 05 jun 2008 skrev Jørgen Grandt i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> C:\Documents and Settings\Børge Nielsen\Lokale
> indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\archive.pst
>
> men en sådan mappe eller "adresse" findes slet ikke på hans
> C-drev, når han kigger i Stifinder!

Mappen er der sikkert, men mappen er skjult?
Prøv i Funktioner, Indstillinger, fanen Vis at sætte flueben i Vis
skjulte mapper

> Kan han selv manuelt oprette en arkivmappe et sted på drevet? Hvor
> - og hvad kan han kalde den?

Du kan lægge arkivmapper lige hvor det passer dig

Lars Klintholm

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-06-08 20:44

Lars Klintholm skrev:

> Mappen er der sikkert, men mappen er skjult?
> Prøv i Funktioner, Indstillinger, fanen Vis at sætte flueben i Vis
> skjulte mapper

Det hjalp åbenbart ikke. Maskinen vil ikke kendes ved stiens eller
mappens navn.

> Du kan lægge arkivmapper lige hvor det passer dig

Hvad skal/kan den hedde som "efternavn" - efter punktum?

Fra : Western

Dato : 05-06-08 22:08

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev >
> Hvad skal/kan den hedde som "efternavn" - efter punktum?

"pst", lige som du selv skrev om den mappe - archive.pst - du ikke kunne
finde.

--

Leif Westen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-06-08 22:25

> Hvad skal/kan den hedde som "efternavn" - efter punktum?

..pst

Lars Klintholm

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-06-08 07:42

Lars Klintholm skrev:

> .pst

Tak til eder alle, siger genboen som vil forsøge sig med løsningen.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-06-08 18:34

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-06-08 18:41

"Jørgen Grandt" skrev i en meddelelse
> C:\Documents and Settings\Børge Nielsen\Lokale
> indstillinger\Application
> Data\Microsoft\Outlook\archive.pst

Den sidste del archive.pst er ikke en mappe men en fil, så mappen
hedder:

> C:\Documents and Settings\Børge Nielsen\Lokale
> indstillinger\Application
> Data\Microsoft\Outlook\

Og er Outlooks standard for datafilerne - normalt ligger mail, kalender,
kontaktpersoner m.v. alt sammen i Outlook.pst i samme bibliotek.

Men som andre nævner, så er et af de midterste bibleter "Skult".

Men der er ikke noget i vejen for at den kan flyttes til andre
biblioteker.

> Kan han selv manuelt oprette en arkivmappe et sted på drevet? Hvor -
> og
> hvad kan han kalde den?

Hvadsomhelst

Jan