TDC Bredbånd City nu med Play
Fra : --

Dato : 05-06-08 17:43

Hej!

Ja, det kunne godt se sådan ud! Indtil nu har det jo været sådan, at
man skulle være "rigtig" bredbåndskunde for at kunne få adgang til
Play. Men nu har jeg som Bredbånd City kunde pludselig fået adgang. Og
jeg kan downloade numre og albums gratis og helt uden problemer!

Der kan selvfølgelig være tale om en teknisk fejl, som snart vil blive
opdaget. Men det kan selvfølgelig også tænkes, at TDC i lighed med
alle de andre ændringer, de foretager i øjeblikket, har villet forkæle
Bredbånd City kunderne. På TDC's hjemmeside står der stadig kun den
gamle tekst om, at City ikke har adgang til Play.

Jeg vil derfor lige høre, om I andre, som har Bredbånd City, også
pludselig har fået adgang til Play?

For mig personlig vil det ikke være den store katastrofe, hvis der
bliver lukket for det igen, for jeg har jo netop Bredbånd City for at
få den høje hastighed til en god pris. Men Play er da selvfølgelig en
ret fed service!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-06-08 12:39

On 5 Jun., 18:43, -- <-...@-.dk> wrote:

> [...]
> Bredbånd City kunderne. På TDC's hjemmeside står der stadig kun den
> gamle tekst om, at City ikke har adgang til Play

Adgangen til play, er den ikke baseret på det kundenummer man har fået
udleveret äf TDC?

Fra : --

Dato : 08-06-08 23:02

On Thu, 5 Jun 2008 11:39:15 -0700 (PDT), Bjarke Hansen
<bjarke_h@hotmail.com> wrote:

>Adgangen til play, er den ikke baseret på det kundenummer man har fået
>udleveret äf TDC?

Det er jeg ikke helt klar over, men det lyder bestemt meget
sandsynligt. Det sjove er, at jeg har været Bredbånd City kunde siden
december, og jeg har ikke haft adgang til Play før nu. Play er jo ikke
noget, man direkte skal tilmelde sig. Man går bare ind på:

http://musik.tdconline.dk

og logger sig ind med sit almindelige login til tdconline. Hvis man
har Play, kan man bare gå i gang med at downloade. Men har man ikke
Play, kan man stadig hente musikken, men man skal så bare betale den
almindelige pris.

Fra : Rado

Dato : 09-06-08 12:50

On Mon, 09 Jun 2008 00:02:05 +0200, -- <-@-.dk> wrote:

> [...]
>har Play, kan man bare gå i gang med at downloade. Men har man ikke
>Play, kan man stadig hente musikken, men man skal så bare betale den

Det er sikkert en teknisk fejl. TDC skriver helt klart at City kunder
ikke har adgang til Play:

"Bemærk: Forbrugsafregnet bredbånd, TDC Bredbånd City og Bredbånd-2-GO
har ikke adgang til PLAY. De to TDC Bredbånd forbindelser 6 og 8 Mbit
udbydes ikke længere online, men pr. telefon og i butik. Kunder der
allerede har TDC Bredbånd 6 eller 8 Mbit har dog fortsat mulighed for
PLAY."

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspinclude?file=.%2Findex.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=16204

--
Rado

The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 09-06-08 21:38

Bjarke Hansen wrote:

> Adgangen til play, er den ikke baseret på det kundenummer man har fået
> udleveret äf TDC?

Njah, den er baseret på det fastnetnummer eller EM-nummer, som man har
bredbåndet på og det tilhørende kontonummer.

Søren

Fra : Rado

Dato : 05-06-08 20:06

On Thu, 05 Jun 2008 18:43:19 +0200, -- <-@-.dk> wrote:

>Jeg vil derfor lige høre, om I andre, som har Bredbånd City, også
>pludselig har fået adgang til Play?

Jeg er lige flyttet fra alm. bredbånd til City, der ringede de lige
efter bestillingen og orienterede mig om at jeg ville miste adgangen
til Play og Webdisk ved flytningen, ifald jeg ikke var klar over det.
Det er et par uger siden så medmindre de har ændret på det siden tror
jeg ikke du skal regne med det.

Men hvis du har mobilabonnement hos TDC har du også adgang til Play,
måske der er derfor?

Fra : Rado

Dato : 05-06-08 20:15

On Thu, 05 Jun 2008 21:05:46 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Men hvis du har mobilabonnement hos TDC har du også adgang til Play,
>måske der er derfor?

Nåja, jeg ser lige at det ikke er alle mobilabonnementer der giver
adgang til Play (men langt de fleste ser det ud til). Og om det kun er
til download på mobilen fremgår ikke helt klart af deres hjemmeside.

Fra : --

Dato : 08-06-08 23:07

wrote:

> [...]
>jeg ikke du skal regne med det.
>
>Men hvis du har mobilabonnement hos TDC har du også adgang til Play,

Jeg er mobilkunde hos Telmore, og for os gælder Play ikke. Og selv
hvis man har mobilabonnement hos TDc, kan man ikke benytte Play via
computeren, men kun via mobilen. Man skal have et bredbåndsabonnement
for at kunne bruge Play på computeren, og et TDC mobilabonnement, for
at kunne bruge Play på mobilen.

Fra : PerX ...

Dato : 07-07-08 23:40

In article <dolo449edonv3dktnhb3pd5j4h57ab6v41@4ax.com>, -@-.dk says...
> Man skal have et bredbåndsabonnement
> for at kunne bruge Play på computeren,

Nej, du skal have et bredbåndsabonnement som hedder det rigtig, dvs ikke
City

Fra : --

Dato : 10-06-08 01:17

wrote:

> [...]
>til Play og Webdisk ved flytningen, ifald jeg ikke var klar over det.
>Det er et par uger siden så medmindre de har ændret på det siden tror

Men har du efterfølgende prøvet at logge ind på:

http://musik.tdconline.dk

og tjekke, om du har adgang til Play?

Fra : Rado

Dato : 10-06-08 12:53

On Tue, 10 Jun 2008 02:17:00 +0200, -- <-@-.dk> wrote:

>Men har du efterfølgende prøvet at logge ind på:
>
>http://musik.tdconline.dk
>
>og tjekke, om du har adgang til Play?

Det har jeg ifølge den boks der popper op, men enten er det så en fejl
eller også har de lavet det om og ikke fået rettet informationerne på
deres websider endnu.

Fra : --

Dato : 11-06-08 14:53

On Tue, 10 Jun 2008 13:53:22 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Det har jeg ifølge den boks der popper op, men enten er det så en fejl
>eller også har de lavet det om og ikke fået rettet informationerne på
>deres websider endnu.

Interessant! Så er jeg sikker på, at du også vil kunne logge ind i din
Webdisk, selv om den også burde være lukket ned efter at du er blevet
Bredbånd City kunde. Min Webdisk virker nemlig stadig upåklageligt,
selv om Kundeservice bedyrer, at den skam er slettet.

Fra : Rado

Dato : 11-06-08 16:03

On Wed, 11 Jun 2008 15:53:29 +0200, -- <-@-.dk> wrote:

> [...]
>Bredbånd City kunde. Min Webdisk virker nemlig stadig upåklageligt,
>selv om Kundeservice bedyrer, at den skam er slettet.

Jep, det gør min også.

Jeg tror ikke de har styr på ret meget lige for øjeblikket, sikkert på
grund af alle de medarbejdere der er blevet fyret på det seneste.

Fra : --

Dato : 11-06-08 21:01

On Wed, 11 Jun 2008 17:03:23 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Jep, det gør min også.
>
>Jeg tror ikke de har styr på ret meget lige for øjeblikket, sikkert på
>grund af alle de medarbejdere der er blevet fyret på det seneste.

Jeg tror også, det løber lidt rundt for TDC i øjeblikket. De har
lanceret så mange nye produkter, og de har lavet om på stort set alle
de gamle, så der er ikke noget at sige til, at systemerne ikke kan
følge med. Men hvad pokker, på den måde får vi jo bare mere for
pengene, når vi har adgang til tjenester, vi ikke burde have adgang
til!

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-07-08 23:51

PerX ... wrote:

> Nej, du skal have et bredbåndsabonnement som hedder det rigtig, dvs ikke
> City

Gudskelov - mit hjem skal ikke forurenes med DRM musik.

--
Jesper Lund