død gruppe ?
Fra : kam sarensen

Dato : 05-06-08 13:12

Sig mig er denne gruppe bare fuldstændig død eller hvad???

Det er da sørgeligt.Har ellers haft stor glæde af mange super gode råd og
vejledninger gennem tiderne, her inde.

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 05-06-08 13:24

"kam sarensen" <aim@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Sig mig er denne gruppe bare fuldstændig død eller hvad???

Nææ det tror jeg nu ikke, gruppen bliver bare mest brugt til problemløsning
og forspørgsler. Der er, som i andre tech-grupper med et lille publikum,
ofte stille i perioder.

Med venlig hilsen

Leon Hulstrøm

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 05-06-08 14:19

Det kunne jo være fordi du er holdt med at stille spørgsmål, fordi du er
blevet super dygtig

Edwin Elowsson

"If you have a difficult task, give it to a lazy person
- they will find an easier way to do it." - Hlade's Law