Krampe i ben og bagdel ved sex
Fra : JO

Dato : 03-06-08 18:00

Hej.

Når jeg har sex med min fyr så sker det alt for ofte at jeg får krampe i mit
ene ben eller i min ene balle.
Han er virkelig skøn, men det tager lige toppen af det sjove, når jeg midt i
det hele får krampe.

Hvad kan i anbefale mig at gøre, jeg prøver at slappe af, men det er jo lidt
svært, når man er helt oppe at køre

Hilsen
J.

Fra : Kent Friis

Dato : 03-06-08 19:16

Den Tue, 3 Jun 2008 18:59:42 +0200 skrev JO:
> [...]
> det hele får krampe.
>
> Hvad kan i anbefale mig at gøre, jeg prøver at slappe af, men det er jo lidt

Hvad med at prøve en anden stilling?

Mvh
Kent

Fra : JO

Dato : 04-06-08 17:57

Hej.

> Hvad med at prøve en anden stilling?

Hvem siger da at vi kun bruger én ?

J.

Fra : Ben 9

Dato : 03-06-08 21:48

"JO" <j@1.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvad kan i anbefale mig at gøre, jeg prøver at slappe af, men
> det er jo lidt svært, når man er helt oppe at køre

kvit smøgerne

6 om dagen (grønne sager)

motion (ikke kun sex)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-06-08 22:10

Ben 9 wrote:

> kvit smøgerne
>
> 6 om dagen (grønne sager)
>
> motion (ikke kun sex)

Strækøvelser..

/F

Fra : Ben 9

Dato : 03-06-08 22:15

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Strækøvelser..
>
> /F

ja - og måske endda knibeøvelser eller (og) små lette hop på
stedet

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-06-08 22:26

Ben 9 wrote:

> ja - og måske endda knibeøvelser eller (og) små lette hop på
> stedet

Strækøvelser kunne sikkert sagtens kombineres med knibeøvelser.

Det er jo ikke anderledes strækøvelser end efter sport.

Ikke noget gøren grin her.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 03-06-08 23:35

> Strækøvelser kunne sikkert sagtens kombineres med knibeøvelser.
>
> Det er jo ikke anderledes strækøvelser end efter sport.
>
> Ikke noget gøren grin her.
>
> /F

næda - du er bare *så* seriøs

- "Ryger du efter samleje?"

- "Nej - jeg lvaer strækøvelser!"

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-06-08 16:17

Ben 9 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> næda - du er bare *så* seriøs
>
> - "Ryger du efter samleje?"
>
> - "Nej - jeg lvaer strækøvelser!"

og du laver trækøvelser?

/F

Fra : Ben 9

Dato : 04-06-08 21:47

> og du laver trækøvelser?
>
> /F

nogle små blide blir det da til ind imellem.....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-06-08 00:06

Ben 9 wrote:

> nogle små blide blir det da til ind imellem.....

Har i fået malkekarusel på "goren"

/F

Fra : Ben 9

Dato : 05-06-08 08:19

> Har i fået malkekarusel på "goren"
>
> /F

ja . du drømmer, men du må pænt nøjes med din hånd....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-06-08 08:52

Ben 9 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> ja . du drømmer, men du må pænt nøjes med din hånd....

Jeg ville i alle fald hellere håndmalkes end maskinmalkes.

Jeg kan forstå at du ser anderledes på sagen?

/F

Fra : Ben 9

Dato : 05-06-08 09:33

> Jeg ville i alle fald hellere håndmalkes end maskinmalkes.
>
> Jeg kan forstå at du ser anderledes på sagen?
>
> /F

Om du vil ha hånd eller maskine er mig underordnet.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-06-08 09:47

Ben 9 wrote:

> Om du vil ha hånd eller maskine er mig underordnet.

Du er altså en ægte trækkerdreng. Ingen smalle steder?

/F

Fra : Ben 9

Dato : 05-06-08 10:18

> Du er altså en ægte trækkerdreng. Ingen smalle steder?
>
> /F

hehe - du er sku kvik.....

ok - men så er der prisen......

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-06-08 12:40

Ben 9 wrote:

> hehe - du er sku kvik.....
>
> ok - men så er der prisen......

Jeps .. Alt over nul kroner får mig til at miste interessen.

Jens Bruun er dog mere rundhåndet.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 05-06-08 13:27

> Jeps .. Alt over nul kroner får mig til at miste interessen.
>
> Jens Bruun er dog mere rundhåndet.
>
> /F

ja - dét har du så erfaring med....

velbekomme

var det en sen aften på dammeren?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-06-08 17:53

Ben 9 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> ja - dét har du så erfaring med....
>
> velbekomme
>
> var det en sen aften på dammeren?

Kun hans skriblerier herinde.

Jeg trækker det lidt i mig igen. Du skal være neger og til fisting.

Det har jeg ikke lige set dig give udtryk for at være nogen af delene.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 05-06-08 18:15

> [...]
> fisting.
>
> Det har jeg ikke lige set dig give udtryk for at være nogen af

madkulør ka klare det ene problem men lægge røv til dine usle
grabber vil jeg dog ikke. og hvis det er dig der ska blokkes ud
så find på noget selv.

som du ved har jeg fået amputeret den ene ben, så jeg kun har
låret og konen har en stomi, såeh - vhis du vil tage til takke
med et sidespring - hoho - på konen, men prisen min dreng,
prisen - du ve jo ha det gratis, såeh - du må snakke med en
pizzabager

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-06-08 20:53

Ben 9 wrote:
> [...]
> med et sidespring - hoho - på konen, men prisen min dreng,
> prisen - du ve jo ha det gratis, såeh - du må snakke med en

Det må vel være ok med sådan en stomi. /For dem med hang til det anale -
ingen lort på ladestokken) Gad vidst om ikke også negeren og Jens Brun er
kandidat til det. Det er vel bare et øjebliks for voldsom fisting såe ..

Dem om det. Bare jeg ikke skal fækaliseres.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 05-06-08 18:19

> /F

er det forresten ikke dejligt at være med til at højne kvaliteten
i den her gruppe.

den er jo ellers så middelmådig, så en generalforsamling i
brugsen i forhold til, er på niveau med the lancet

- ingen nævnt ingen glemt men der er sku nogle platte tosser
herinde ind imellem, ikk'?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-06-08 21:00

Ben 9 wrote:

> [...]
> brugsen i forhold til, er på niveau med the lancet
>
> - ingen nævnt ingen glemt men der er sku nogle platte tosser

Man er jo lidt nødt til at glamme som de ulve man er iblandt.

En del af mudderkasterne tror gudhjælpemig at man er er ligesådan ude i det
virkelige liv som i DSM.

Stakkels fjolser.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 05-06-08 22:22

> [...]
>
> En del af mudderkasterne tror gudhjælpemig at man er er
> ligesådan ude i det virkelige liv som i DSM.

nænæ - vi ved godt du er meget værre

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-06-08 23:04

Ben 9 wrote:

> nænæ - vi ved godt du er meget værre

Definer værre ---

/F

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-08 23:56

"Ben 9" skrev i en meddelelse:

> ja - og måske endda knibeøvelser eller (og) små lette hop på stedet

Anbefaling til alle m/k:
Læs den lille bog: "Fra regnorm til anaconda".

V.h. -- Ib

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-06-08 16:18

Ib Baagøe wrote:

> Anbefaling til alle m/k:
> Læs den lille bog: "Fra regnorm til anaconda".

Er du nået til stålormestadiet?

/F

Fra : Ben 9

Dato : 04-06-08 21:48

> Er du nået til stålormestadiet?
>
> /F

konen er så tør at man kan tale om en sandorm?

Fra : JO

Dato : 04-06-08 17:54

Hej.

> kvit smøgerne

Jeg ryger ikke, jeg har aldrig røget.

> 6 om dagen (grønne sager)

Jeg spiser sundt, og masser af grønt.

> motion (ikke kun sex)

Jeg løber flere gange om ugen og spiller håndbold.

J.

Fra : Ben 9

Dato : 04-06-08 21:50

"JO" <j@1.dk> skrev i meddelelsen
> Hej.

> Jeg ryger ikke, jeg har aldrig røget.

begynd at foretage dig noget løssluppent - f ex at ryge

> Jeg spiser sundt, og masser af grønt.

spis nogle flere røde bøffer

> Jeg løber flere gange om ugen og spiller håndbold.

så tror faen du får krampe i benene!!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-06-08 00:08

JO wrote:
> Hej.

> Jeg ryger ikke, jeg har aldrig røget.

> Jeg spiser sundt, og masser af grønt.

> Jeg løber flere gange om ugen og spiller håndbold.

Så er der jo bare tale om almindelig overtræning.

Tag dog fat i strækøvelserne alligevel.

/F

Fra : JO

Dato : 05-06-08 20:01

Jeg ved altså godt at man skal strække ordenligt ud, og det gør jeg
selvfølgelig.

J.

Fra : Brian Olesen

Dato : 06-06-08 17:30

"JO" <j@1.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg ved altså godt at man skal strække ordenligt ud, og det gør jeg
> selvfølgelig.
>
> J.
Hmm -
Gå til din læge og bliv undersøgt for b-vitaminmangel.

Få evt. noget massage af en, der er god til det.

Mvh. Brian