Gode steder på nettet for en absolut begyn~
Fra : fakeadresse

Dato : 01-06-08 23:07

Hej gruppe
Jeg har ikke fisket siden jeg var pubertetsknægt for 40 år siden,
men har i den sidste uge været ved diverse kyster og fisket med
noget grej jeg har fundet i gemmerne og lånt her og der.

Jeg tror sørme jeg er blevet bidt af det igen! Men jeg aner ikke
ret meget om lystfiskeri, og det jeg vidste har jeg glemt. Vi
snakker om ca. 1970.

Så er der nogle gode sider på nettet for absolut nybegyndere
eller forslag til nogle bøger jeg kan låne på biblioteket?

Fra : PK Johnsen

Dato : 02-06-08 14:17

Hej fakeadr.
Prøv at kigge på disse sider
www.123nu.dk
www.kvistholm.dk
mvh
PJ

Fra : fakeadresse

Dato : 02-06-08 18:34

"PK Johnsen" <johnsenpk@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej fakeadr.
> Prøv at kigge på disse sider
> www.123nu.dk
> www.kvistholm.dk
> mvh
> PJ
> "fakeadresse" <fakeadresse@fakeadresse.fakeadresse> skrev i en
> meddelelse

dem kigger jeg på - tak

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 02-06-08 19:38

Hej

"fakeadresse" <fakeadresse@fakeadresse.fakeadresse> skrev i en meddelelse

> Så er der nogle gode sider på nettet for absolut nybegyndere eller forslag
> til nogle bøger jeg kan låne på biblioteket?

Danmarks Sportsfiskerforbunds sider med Fiskeskole,
http://www.fiskeskolen.dk .

Fiskeskolen er godt nok oprettet som et led i forbundets ungdomsarbejde, men
er god at lære af, selvom man efterhånden kun er ung af udseende

mvh

Steen Lindkvist
http://www.lilleaaen.dk

Fra : fakeadresse

Dato : 02-06-08 20:25

"Steen Lindkvist Nielsen" <slindkvi@post8.tele.dk> skrev

> [...]
>
> Fiskeskolen er godt nok oprettet som et led i forbundets
> ungdomsarbejde, men er god at lære af, selvom man efterhånden

Så er det lige mig!!

Serøst lyder det som en god ide til en novice, så den glæder jeg
mig til.

Mvh