Nr. 1 i Put & Take
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 31-05-08 15:32

Hej !!

Hvis vi nu går på tværs af alle reklamer og annoncer, kan vi jo selv,
til glæde for alle parter, prøve at lave vores egen under-
søgelse af, hvad der tilsyneladende er det mest fangende at sætte i
enden af snøren, når vi fisker i Put & Take:
Kort og godt hvad fanger I mest på:
En bestemt flue, direkte eller via bobbelflod ?
En spinder i en bestemt farve ?
Et bestemt blink (farve 0g størrelse) ?
Orm (naturel eller kunstige) ?
Power Bait (farve og type)
Hvis man så kunne krydre det hele at give udtryk for hvilken rolle
vind & vejer spiller, så er det lige før vi alle kan få en hel del
inspiration, til hvad vi så evt. kan prøve med, hvis vi en dag sidder
og fisker forgæves !
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-08 20:04

Hejsa, sjovt og hygsomt spørgsmål! , jeg har af egen drift søgt til en sø
som kun tillader fluefiskeri og spin op til 15 g, jeg fisker kun flue der og
min favorit er en "Beeb" flue, nærmere betegnet som en kortklippet
hjortehårs,"cigar" flue ca st 10. Og under vandet en Dog Nobler marabou sort
igen st 10

--
MvH
Niels Holler