Flot buk nedlagt den 30 maj 2008
Fra : Søren Klinggaard

Dato : 02-06-08 21:19

Jeg har været så heldig at nedlægge hvad jeg selv synes er en rigtig
flot buk den 30. maj 2008.

At bukkens opsats desuden havde en abnormitet anser jeg som en ekstra
gave fra Diana.

Et par billeder + lidt historie kan ses på min hjemmeside på
adressen:

http://s-klinggaard.dk/jagt.html

Med venlig hilsen og knæk og bræk

Søren Klinggaard

Fra : Per, Herringe

Dato : 02-06-08 21:35

I meddelelse: 12124383200.0201562690095187@dtext.news.tele.dk
skrev Søren Klinggaard (slet XM9KM) bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> [...]
> gave fra Diana.
>
> Et par billeder + lidt historie kan ses på min hjemmeside på

Tillykke med den fine buk. Han ser godt grå ud i masken, vist ikke helt ung
at se til. Der er altid avært at vurdere alder, men kune være sjovt med en
vurdering af tænderne.

--
MVH Per, Herringe

http://picasaweb.google.com/p.herholdt/Fugle