Motorvejs plaketter til tjekiet.
Fra : obak

Dato : 01-06-08 11:29

I forbindelse med at der er etableret en ny motorvej syd om Dresden med
retning mod Pragh, ville jeg lige høre hvor man nu køber den plaket som
tillader kørsel på motorvej i Tjekiet.?

Fra : HSLK

Dato : 01-06-08 19:56

obak har bragt dette til verden:
> I forbindelse med at der er etableret en ny motorvej syd om Dresden med
> retning mod Pragh, ville jeg lige høre hvor man nu køber den plaket som
> tillader kørsel på motorvej i Tjekiet.?

Hejsa

lige når du køre over grænsen er det muligt at købe dem det er også
muligt på den første tankstation du møder efter grænsen.
Husk at det er total vægten på hele vogntoget de går efter.

knus Henriette.

Fra : HSLK

Dato : 01-06-08 20:01

Hejsa

husk forøvrigt at tanke ved Dresden der er såvidt jeg husker ikke
mulgit at tanke før i er kommet over grænsen til Tjekkiet og den ligger
et godt stykke nede.

knus Henriette.

Fra : Lars 8210

Dato : 21-06-08 20:40

obak wrote:
> I forbindelse med at der er etableret en ny motorvej syd om Dresden
> med retning mod Pragh, ville jeg lige høre hvor man nu køber den
> plaket som tillader kørsel på motorvej i Tjekiet.?

Ved grænsen:

http://www.ceskedalnice.cz/en/fee.htm

Mvh

Lars