telefonnummer registreret mit navn og adre~
Fra : kim

Dato : 02-06-08 01:55

Som anført under emne, så ser jeg, når jeg søger på mit navn på eniro
eller dgs at der et telefonnummer som jeg ikke kender noget til -
hvordan finder jeg ud af hvor det hører til?
Nummeret starter med 3117 - hvis det er til nogen hjælp.
Det kunne være et nummer som jeg har haft tilbage i 90'erne, men det
kan jeg altså ikke huske mere... jeg har ikke skiftet nummer de sidste
mange år.

/Kim

Fra : Chano Andersen

Dato : 02-06-08 12:20

kim wrote:
> Som anført under emne, så ser jeg, når jeg søger på mit navn på eniro
> eller dgs at der et telefonnummer som jeg ikke kender noget til -
> hvordan finder jeg ud af hvor det hører til?

Prøv at ringe til nummeret, så finder du da ud af hvem der har det...

- Chano Andersen.

Fra : kim

Dato : 02-06-08 09:20

> Prøv at ringe til nummeret, så finder du da ud af hvem der har det...
tak for budet...
Jeg får tre stigende toner når jeg ringer - og mobilen skriver "fejl
ved forbindelse"
Hjælper det mig?
/Kim

Fra : Chano Andersen

Dato : 02-06-08 23:00

kim wrote:
> tak for budet...
> Jeg får tre stigende toner når jeg ringer - og mobilen skriver "fejl
> ved forbindelse"
> Hjælper det mig?

Nummeret findes ikke, og der er tale om enten en gammel eller fejlagtig
registrering.

Prøv at slå nummeret op i 118online (
http://appsrv.118online.dk/cgi-bin/118online.cgi ), hvis det er der, så
prøv at kontakte TDC og hør om hvorfor det står registreret, hvis det
ikke er et TDC nummer, så kan de oplyse hvilken udbyder det er
tilknyttet (Hvis de vil)

- Chano Andersen.

Fra : Frank Damgaard

Dato : 02-06-08 16:27

kim skrev:
> [...]
> Det kunne være et nummer som jeg har haft tilbage i 90'erne, men det
> kan jeg altså ikke huske mere... jeg har ikke skiftet nummer de sidste

31xxx var det ikke gamle 01 numre i københavn som blev lavet om til
numre i nye serier ? (bla. 32xxx, ... 36xx)

i følge
http://www.itst.dk/nummerforhold-og-domaener/nummerforhold/nummerplanen-1
er 31xxxx i dag fortrinvis mobiltelfoni.

Fra : Lars Arup

Dato : 03-06-08 20:30

"Frank Damgaard" <frank_news@milpent.dk> skrev i en meddelelse
kim skrev:
> [...]

http://www.itst.dk/nummerforhold-og-domaener/nummerforhold/nummerplanen-1
er 31xxxx i dag fortrinvis mobiltelfoni.

Da jeg så det tænkte jeg ca 25 år tilbage og da var det et fastnetnummer i
Valby.

Men det er også gået op for mig at nogle mobilselskaber ( 3 åbenbart) har
fået 31xx xxxx serien.

MVH Lars Arup

Fra : N/A

Dato : 02-06-08 23:00

Fra : kim

Dato : 03-06-08 05:18

> [...]
> prøv at kontakte TDC og hør om hvorfor det står registreret, hvis det
> ikke er et TDC nummer, så kan de oplyse hvilken udbyder det er

Det ville de godt - og det viste sig at det drejede sig om mobilt
bredbånd fra 3, som kom i telefonbogen - jeg har talt med kundeservice
og bedt dem rette det og gjort 3 opmærksom på, at der ikke er/var et
felt til at ønske hemmeligt nummer... (Det kan så undre at når man på
sit andet ab. hos 3 har hemmeligt nummer, at de så ikke tror at det
samme skulle være gældende.)

Rigtigt mange tak for hjælpen...

/Kim