Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
International money order
Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-06-08 00:09

Hej
I forbindelse med en Ebay handel, har jeg valgt
at betale med "money order". Selve handlingen
minder meget om "Paypal" men jeg blev ikke
bedt om noget password.
Nu har jeg fået en mail, også sendt til modtageren,
hvor der står.
"I will be sending payment of US $23.04 via Money Order/CashierCheck
shortly."
Hvad er det næste der sker ? går ikke ud fra betaling
er afsluttet.

--
Vh
Tommy

Fra : Anders Majland

Dato : 02-06-08 13:49

> "I will be sending payment of US $23.04 via Money Order/CashierCheck
> shortly."
> Hvad er det næste der sker ? går ikke ud fra betaling
> er afsluttet.

At du skal finde ud af at få lavet en bankcheck i dollers og sendt til ham
eller på anden hvis få overført pengene til sælger ...

http://www.google.com/search?hl=en&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&rlz=1I7GGLR&defl=en&q=define:money+order&sa=X&oi=glossary_definition&ct=title

For et beløb der er så lille er det billigste nok at sende dem som kontanter
i et brev - og skulle de går tabt første gang så prøve igen ...

/A

Fra : Tommy Hansen

Dato : 02-06-08 23:29

> For et beløb der er så lille er det billigste nok at sende dem som
> kontanter i et brev - og skulle de går tabt første gang så prøve igen ...
>
> /A
Det vil jeg gøre. Tak for hjælpen

--
Vh