Battlefield Vietnam
Fra : Gitte & Kent

Dato : 30-05-08 17:15

Hejsa
Kan det lade sig gøre at køre/spille Battlefield Vietnam med Windows Vista
Jeg spørger fordi efter at have installeret spillet og vil starte det -
kommer der en fejl ,med at exe filen
har lavet en ulovlig handling og stopper.
Har sat den til at køre som admin
Med venlig hilsen
Kent

Fra : Hagar

Dato : 30-05-08 18:13

"Gitte & Kent" <pedersen_FJERN_@webersvej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer der en fejl ,med at exe filen
> har lavet en ulovlig handling og stopper.

Prøv denne side, den kan fortælle en del
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Hagar

Fra : flemse

Dato : 30-05-08 21:07

"Gitte & Kent" <pedersen_FJERN_@webersvej.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kommer der en fejl ,med at exe filen
> har lavet en ulovlig handling og stopper.

gå i kontrolpanel -brugerkonti-slå brugerkonti til og fra ...fjern fluebenet
og genstart,

prøv at se om det ikke virker

Fra : Gitte & Kent

Dato : 02-06-08 16:52

"flemse" <bfni@os.dk> skrev i en meddelelse

> gå i kontrolpanel -brugerkonti-slå brugerkonti til og fra ...fjern
> fluebenet og genstart,
>
> prøv at se om det ikke virker

Hejsa
Det hjalp desværre ikke - andre forslag ?
Mvh Kent

Fra : Hagar

Dato : 02-06-08 17:26

> Hejsa
> Det hjalp desværre ikke - andre forslag ?
> Mvh Kent

Nu kender jeg ikke til Vista, men i XP kan man højreklikke på ikonet og
vælge egenskaber og fanen kompatibilitet og her vælge et andet styresystem,
mon ikke man kan det i Vista ?

Hagar