Call Of Duty 4
Fra : muldock123@msn.com

Dato : 30-05-08 11:09

Hej, når jeg prøver at køre call of duty siger den dette:
DirectX encountered an uncecoverable error.
Check the readme for possible solutions. Kan nogle forklare mig hvad
jeg skal gøre for at rette denne fejl
tak Hilsen Peter :)

Fra : preben nielsen

Dato : 31-05-08 07:21

<muldock123@msn.com> skrev i meddelelsen

>DirectX encountered an uncecoverable error.
>Check the readme for possible solutions. Kan nogle forklare mig hvad
>jeg skal gøre for at rette denne fejl

Geninstaller noget.... DirectX, nyeste driver til grafikkortet...

Fra : Hagar

Dato : 31-05-08 08:19

<muldock123@msn.com> skrev i en meddelelse
[...]

Nogle gange skal DirectX installeres ad to gange før den kører ordentligt,
hvorfor ved jeg ikke.

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 31-05-08 13:21

Hagar wrote:

> Nogle gange skal DirectX installeres ad to gange før den kører ordentligt,

Det har jeg aldrig oplevet, hverken under Win98SE, Win2000 eller WinXP.

Jesper Poulsen

Fra : Hagar

Dato : 31-05-08 13:49

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg aldrig oplevet, hverken under Win98SE, Win2000 eller WinXP.
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Jeg har været ude for det et par gange, og jeg kender til andre der skulle
det også, så ukendt er det ikke.

Hagar

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 24-06-08 11:28

Det har jeg i høj grad været udsat for....

Enten er det GFX driveren, Diretc X eller en manuel opdatering af PB

Mvh.
Niels