tempo 100
Fra : Brian

Dato : 29-05-08 12:58

hvor lang tid går der fra man har værert på syshalden til man får sin
klistermærke har ventet i næsten 3 uger

Fra : Ivan, Århus

Dato : 29-05-08 20:23

"Brian" <brian.wwww@gmail.com> skrev i en meddelelse
hvor lang tid går der fra man har værert på syshalden til man får sin
klistermærke har ventet i næsten 3 uger

DET lyder mærkeligt.
Min synshal sagde max 12 dage, jeg fik det samme uge, som jeg var forbi til
check.

Hilsen Ivan, Århus

Fra : Kim Olsen

Dato : 29-05-08 22:12

jeg har ventet nu i 14 dage

Kim

Fra : Lars 8210

Dato : 29-05-08 23:07

Brian wrote:
> hvor lang tid går der fra man har værert på syshalden til man får sin
> klistermærke har ventet i næsten 3 uger

Jeg var i efteråret hos FDM -fik den ret hurtigt - men jeg tror årstiden
spiller ind - der er ret mange der er ved at gøre klar til sommerferien lige
nu.

Mvh

Lars

Fra : Brian

Dato : 30-05-08 07:24

On 30 Maj, 00:06, "Lars 8210" <lar...@NOSPAMgmail.com> wrote:

> [...]
> spiller ind - der er ret mange der er ved at gøre klar til sommerferien lige

den kom i dag på 3 ugers dagen

Fra : Kim Olsen

Dato : 30-05-08 23:09

den kom i dag på 3 ugers dagen