Min oplevelse med DanskNet
Fra : Pjn

Dato : 30-05-08 09:59

Efter underskrift og afsendelse af fuldmagt til opsigelse af nuværende
udbyder, er intet sket. Jeg har ikke modtaget Router/modem, intet
kundenummer, ingen ordrebekræftelse og ingen vejledning.

Her på mandag d. 2/6 bliver min nuværende forbindelse lukket, det vil så
sige at der ingen mulighed er for at komme i forbindelse med DanskNet, da de
nu på deres telefonmaskine fortæller at der er stor tilgang af nye kunder og
man bedes maile til dem hvis man har adgang til internettet, og der er jo
lige det jeg ikke har.
Support kan man ringe til.... det vil sige, efter forbindelse er man nr. 4 i
køen og efter 40 min (som nr. 3) bliver forbindelsen afbrudt og derefter er
man.... nr. 4 !

Som der også kan læses her i gruppen er jeg ikke den eneste, men hvad kan
man gøre efter muldmagten nu er underskrevet og afsendt ?

Per