vdr :Manual " Hurtigt i gang med FLASH cs3~
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 23-05-08 23:37

vdr :Manual " Hurtigt i gang med FLASH cs3" af Heine Lennart Christensen -
udmærket hæft - men nu kan jeg se den er fra 2007 - den viser nogen menuer
der ikke er der - men en del af dem ligger andre steder - der er well ikke
en der kender til et sted hvor man kan slå menuernes placering op på nettet
? da jeg tror der er kommet en ny udgave af Adobe Flash CS3 Professional
siden manualen udkom ( ? ) jeg har version 9

Bedste Hilsner

Bo M Mogensen

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 24-05-08 00:19

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nettet ? da jeg tror der er kommet en ny udgave af Adobe Flash CS3
> Professional siden manualen udkom ( ? ) jeg har version 9

ahh det skulle slåes til under window