ikke mere tdc bredbånd city 15/1 mbit
Fra : john doe

Dato : 07-05-08 22:59

Hej

Kan man ikke bestille tdc city 15/1 til 315 pr md mere

der er ikke særlig billigt de nye priser

10/1 304,-

20/1 399,-

tidligere 15/1 314,-

en 20/1 burde jo koste 328,. så

nogle der stadig har en 15/1

her i fået lov til at beholde denne hastighed og pris...

Anders

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-05-08 23:24

Hej!

john doe wrote:

> Kan man ikke bestille tdc city 15/1 til 315 pr md mere

Hvorfor ikke bare skifte til Fullrate? Så kan du også få 20/2 :) Kører
ihvertfald perfekt her. Henter med 2MB/sek.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jesper Lund

Dato : 08-05-08 00:28

john doe wrote:

> nogle der stadig har en 15/1

Ja.

> her i fået lov til at beholde denne hastighed og pris...

Jeg har ikke hørt noget fra TDC, så indtil videre ja.

--
Jesper Lund

Fra : Nicolai

Dato : 08-05-08 02:15

De kan lige vove på at opgradere min linje - jeg HAR været på 10 mbit, men
mange daglige nedbrud til følge. Nu har jeg 15Mbit (12,5 reelt) og har en
næsten stabil forbindelse...

NUI jeg glæder mig til fiber

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-05-08 12:48

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> crashed Echelon writing

> De kan lige vove på at opgradere min linje - jeg HAR været på 10 mbit,
> men mange daglige nedbrud til følge. Nu har jeg 15Mbit (12,5 reelt) og
> har en næsten stabil forbindelse...

Hmmm så du fik højere hastighed og mere stabil forbindelse? Eller var det
en 20/1 du mente?

--
Bjarke Andersen

Fra : Nicolai

Dato : 08-05-08 18:29

> Hmmm så du fik højere hastighed og mere stabil forbindelse? Eller var det
> en 20/1 du mente?

Ja sorry, mente HAR været på 20Mbit uden stabilitet

Fra : Jesper Lund

Dato : 08-05-08 00:54

john doe wrote:

> Kan man ikke bestille tdc city 15/1 til 315 pr md mere
>
> der er ikke særlig billigt de nye priser
>
> 10/1 304,-
> 20/1 399,-

Det er dog kun 354,- for 20/1 incl fastnet rabatten (ligesom din pris for
10/1). Men ingen tvivl om at det er en skjult prisforhøjelse, og mange
20/1 kunder får sikkert ikke mere end 15/1 alligevel.

Derudover skal man nu forudbetale for 3 måneder, hvor betalingen
tidligere faldt cirka midt i kvartalsperioden.

Meget smart for TDC som på den korte bane får nogle ekstra penge i
kassen, som de kan bruge til at købe deres gæld billigt tilbage
<http://borsen.dk/it/nyhed/131271/>

--
Jesper Lund

Fra : Dopedog

Dato : 08-05-08 12:46

> nogle der stadig har en 15/1

Yep

> her i fået lov til at beholde denne hastighed og pris...

Jeg har ikke hørt noget fra dem, så det tror jeg da.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 10-05-08 10:12

Dopedog skrev:

> Yep

> Jeg har ikke hørt noget fra dem, så det tror jeg da.

Ditto... Min hastighed er i hvert fald uændret, og prisen er det samme...

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : ----OR----

Dato : 08-05-08 21:22

Fra : --

Dato : 17-05-08 15:57

On Wed, 7 May 2008 23:59:01 +0200, "john doe" <akj@it.dk> wrote:

> [...]
>
>en 20/1 burde jo koste 328,. så
>
>nogle der stadig har en 15/1
>
>her i fået lov til at beholde denne hastighed og pris...

To dage efter at jeg havde bestilt min Bredbånd City 15/1 via tdc.dk,
forsvandt produktet fra hjemmesiden. Men i øjeblikket ændrer TDC jo
produkter næsten dagligt, så jeg tænkte, at min ordre nok gik fint
igennem. men dagene gik og der skete ikke noget. En opringning til
kundeservice løste dog problemet. Det lod til, at min bestilling var
forsvundet i systemet, nok fordi selve hastigheden var udgået. Men den
flinke medarbejder fortalte mig, at kundeservice skam stadig kunne
oprette Bredbånd City 15/1 til den gamle pris, altså 314 pr. måned.

Det gjorde han så, og for en uge siden blev min hastighed opgraderet
og kører fuldstændig stabilt. Jeg har samtidig fået en
ordrebekræftelse med den korrekte pris. Så måske kunne du gøre det
samme, altså ringe til kundeservice, og hvis du får fat i den rette
type medarbejder, så burde det kunne lykkes. Ganske vist kan man jo
ikke ringe til kundeservice når det drejer sig om City, men det lader
til, at de ikke tager det så nøje.

Jeg er enig i, at de nye priser på Bredbånd City er en forringelse og
desværre udhuler den prismæssige fordel ved produktet.

Fra : --

Dato : 02-06-08 18:44

On Wed, 7 May 2008 23:59:01 +0200, "john doe" <akj@it.dk> wrote:

>Hej
>
>Kan man ikke bestille tdc city 15/1 til 315 pr md mere
>
>der er ikke særlig billigt de nye priser

Jo, nu er de! Fra i dag sælger TDC 20/1 Mbit for 304 kr. Så nu gælder
det om at være hurtig med bestillingen, inden de fortryder og ændrer
priser atter en gang! Hvem sagde konkurrence?

Fra : simon

Dato : 04-06-08 13:36

-- skrev:

> Jo, nu er de! Fra i dag sælger TDC 20/1 Mbit for 304 kr. Så nu gælder
> det om at være hurtig med bestillingen, inden de fortryder og ændrer
> priser atter en gang! Hvem sagde konkurrence?

Ha!
Ja, jeg så det også og skyndte mig at bestille den 2. juni om
aftenen.
Fik en bekræftelse pr. mail få minutter efter, hvor prisen på
349 kr. var opført (304 + 45 da jeg har bredbåndstlf).
Ikke desto mindre modtog jeg en ordrebekræftelse pr. mail i dag,
men nu var prisen ikke den opgivne, men i stedet 399 kr.
Derfor i røret til TDC - fik langt om længe at vide, at det var forkert
pris, (hvor mange opdager det?), men så skulle jeg betale 199 kr. i
oprettelse.
Det mener jeg ikke der stod noget om i annoncen for 2 dage siden -
eller er jeg forkert på den?
I dag kan jeg se, at TDC har ændret prisen igen - hov den var højere
for 15 minutter siden.
Ved snart ikke hvad der foregår.

mvh
simon

Fra : Rudi Stegen

Dato : 04-06-08 14:22

Hej simon, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Det mener jeg ikke der stod noget om i annoncen for 2 dage siden -
> eller er jeg forkert på den?
> I dag kan jeg se, at TDC har ændret prisen igen - hov den var højere
> for 15 minutter siden.

Det er ikke eneste sted. Forleden (vist fredag eller så..?) fik jeg et
brev om, at deres serviceaftaler var ændret for at få lidt færre
forskellige (og sætte prisen op

Man kunne se nærmere på deres site. Sidens informationer er - bortset
fra priserne - blevet ændret mindst tre gange siden da.

> Ved snart ikke hvad der foregår.

Nogen tager bestemmelserne, andre laver ændringerne.
De førstnævnte sidder bag store skriveborde med mapper, er altid
slipsklædte og har en skidt vane med at stramme knuden for hårdt til
skade for blodgennemstrømningen til hjernen.

På Skejbys neurologiske afd. undersøgte de sidste år et kvalitativy
udsnit af førstnævnte for at se, hvad der kendetegnede dem.
Scanningerne var forbløffende ens og en typisk tog jeg en kopi af, og
den kan ses på <http://stegen.dk/now/hjerne.jpg>.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : ----OR----

Dato : 04-06-08 16:00

"simon" <nyhed.xxxx@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller er jeg forkert på den?
> I dag kan jeg se, at TDC har ændret prisen igen - hov den var højere

Jeg bestilte en opgradering fra 15 Mb>20 Mb Bredbånd city d. 3. juni. På
ordrebekræftelsen, der kom i dag, er prisen den samme som jeg gav for 15 Mb.

Fra : ----OR----

Dato : 09-06-08 08:10

"----OR----" <ororbit@sonofon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>> >
> Jeg bestilte en opgradering fra 15 Mb>20 Mb Bredbånd city d. 3. juni. På
> ordrebekræftelsen, der kom i dag, er prisen den samme som jeg gav for 15

Her til morgen er hast. steget fra 13,3 Mips til 17,7 Mips, UL er den samme,
ca. 870 Kips. Prisen er også den samme iflg. deres følgebrev.