fangstraport ?
Fra : Jan

Dato : 26-05-08 20:03

Kan huske den side hvor der blev skrevet om hvor og hvor mange hornfisk der
blev fanget de forskellige steder i landet
Er der nogen som har linket for jeg har det desværre ikke mere
mvh
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-08 20:12

"Jan" <j@n> wrote in message
> Kan huske den side hvor der blev skrevet om hvor og hvor mange hornfisk
> der blev fanget de forskellige steder i landet
> Er der nogen som har linket for jeg har det desværre ikke mere

Jeg overdrog den til Netnatur for nogle år siden, men den bliver
tilsyneladende ikke længere vedligeholdt:
http://www.netnatur.dk/netkrogen/fiskerapporten/hornfisk/

/Alex

Fra : jørgen ancher bihlet

Dato : 26-05-08 21:45

der er også http://fangster.dk/

mvh

Jørgen

Fra : Jan

Dato : 26-05-08 22:28

Ja æv men kan du så ikke overtage den igen
mvh
Jan