Hornfisk i lillebælt hvor ?
Fra : morten

Dato : 22-05-08 18:01

Hejsa

Jeg skal ud og forsøge at fange min første hornfisk.

Regner med det bliver i lillebælt, men lillebælt er stor når man aldrig
har fisket der før.

Så mon der er en venlig sjæl der kunne fortælle mig hvor der er chance
for hornfisk fra kysten ?

Har googlet lidt men har ikke rigtig fundet noget brugbart, det nærmeste
jeg har fundet beskrevet er lillebælt, middelfart og lillebælt's broen
men ved broen skulle der være fyldt med mennesker

Så håber på lidt hjælp

MvH Morten

Fra : Kim Gomez

Dato : 22-05-08 18:51

Hej Morten

Kajen i Middelfart er helt afgjort den bedste mulighed, hvis du vil fange
hornfisk fra kysten i det område

mvh

Gomez

Fra : Hanne Hansen

Dato : 22-05-08 23:15

Hejsa

Vil helt klart anbefale gl. Havn i Middelfart

Hilsen

Hanne

Fra : morten

Dato : 23-05-08 21:37

Hanne Hansen skrev:
> Hejsa
>
> Vil helt klart anbefale gl. Havn i Middelfart
>
> Hilsen
>
> Hanne

Jeg takker for info, turen går til middelfart i den nærmeste fremtid

MvH Morten