Put&Take (Roskilde/Sjælland)
Fra : Brian

Dato : 14-05-08 16:49

Hej alle..
En kammerat og jeg har bestemt os for at tage ud og fiske i den kommende
weekend
Vi kommer fra Roskilde og har de andre gange vi har været på fisketur taget
bilen til Løgtvedgaard omkring Kalundborg.

Er der nogen som evt. kan komme med nogle alternativer til gode/lækre
steder.. gerne noget som er lidt tættere end Kalundborg...
Skal helst være et sted hvor det er lidt bevokset osv.. gider ikke stå i en
åben grusgrav..

Det må også gerne være muligt at fange noget, hehe
Nu har vi været ved Løgtvedgaard en 5-6 gange og stadig har ingen af os
prøvet af fange noget... kommer nok en dag..

/Brian

Fra : Linda Nikolajsen

Dato : 14-05-08 18:30

Jeg ville tage til St Rosenbusk. eller
solbjerg gård

Fra : jørgen ancher bihlet

Dato : 14-05-08 21:47

hvad med poppelsøen i Ballerup http://www.poppel.dk
eller hove http://www.grejsiden.dk
god tur
knæk og bræk

jørgen bihlet

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 14-05-08 22:34

http://home6.inet.tele.dk/ploug/

Dog vist ikke helt opdateret, var inde og se fiskekonkurrencen ved
poppelsøen og snakkede med nogle der, og der var mange der sagde de havde
været der før og syntes det var et ok sted.

Ellers er der denne, der har jeg også snakket med nogle, som har fanget
flere fisk der. Måske ikke så spændende et sted, men hvis man fanger fisk,
er det vel det vigtigste

http://www.driveinfisk.dk/

Per

Fra : Paul Østerby Sørense~