En til at kikke ned i vandet med.
Fra : Ukendt

Dato : 10-05-08 06:38

Det kunne være en cylinder på 20 cm i diameter og 30 cm lang hvor den ene
ende er afsluttet med noget glas eller klart plastik som man så sætter ned i
vandet så man bedre kan se bunden f.eks.

Hvad hedder sådan en og hvor kan den købes.

kimila

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-08 06:52

> [...]
> i vandet så man bedre kan se bunden f.eks.
>
> Hvad hedder sådan en og hvor kan den købes.

Det hedder da en vandkikkert fandt jeg ud af.

kimila

Fra : Jan Bachman

Dato : 10-05-08 06:48

On Sat, 10 May 2008 07:37:39 +0200, "kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> wrote:

> [...]
>vandet så man bedre kan se bunden f.eks.
>
>Hvad hedder sådan en og hvor kan den købes.

Google "vandkikkert". Der dukker et par netshops op.

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-08 07:00

> Google "vandkikkert". Der dukker et par netshops op.

Tak for svarret Jan.

Du var lige 5 min før mig da jeg selv fandt hvad navnet er, men hvor kan de
købes, syntes ikke rigtig jeg kan finde det.

kimila

Fra : Jan Bachman

Dato : 10-05-08 07:16

On Sat, 10 May 2008 08:00:06 +0200, "kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> wrote:

>Tak for svarret Jan.
>
>Du var lige 5 min før mig da jeg selv fandt hvad navnet er, men hvor kan de
>købes, syntes ikke rigtig jeg kan finde det.

Google giver mig disse på første side. Samme kikkert alle tre steder.

www.shipshop.dk
www.afi.dk
www.avformshop.dk

/Jan

Fra : SB

Dato : 10-05-08 21:40

"Jan Bachman" <jamen@davs.du> skrev i en meddelelse

> Google giver mig disse på første side. Samme kikkert alle tre steder.
>
> www.shipshop.dk
> www.afi.dk
> www.avformshop.dk
>
> /Jan