lystfiskerklub i Nordsjælland
Fra : den rigtige fotograf

Dato : 08-05-08 23:22

nogen der kan anbefale en sådan, hvor man ikke bliver flået i kontigent og
indmeldelsesgebyrer osv. Altså en for almindelige mennesker og ikke
millionærer, som alle dem jeg indtil nu har set på, er.

Per

Fra : jørgen ancher bihlet

Dato : 09-05-08 19:20

hej fotograf

prøv http://fiskeringen.dk/

der er en masse ting og sager blad. huse + både på de store søer + både på
hav rundt på Nordsjælland her er en listeVand Location Antal
Huse: Vælg hus
Ferskvand: Arresø 1
Bagsværd Sø 3
Bastrup Sø 2
Bromme Lillesø 2
Brænde Å 1
Buresø 2
Donse Dam 3
Esrum Sø 4
Esrum Å 8
Farum Sø 5
Furesø-Furesøbad 1
Furesø-Holte Yachtklub 2
Furesø-Stavnsholt 3
Glumsø Sø -
Helsingborg 5
Hoven Å -
Hågerup Å 1
Karrebæksminde 1
Nørre Å 1
Odense Å 4
Omme Å 1
Pedersborg Sø 1
Simested Å 6
Sjælsø 2
Sorø Sø 4
St. Vejleå 4
Stokkebækken 1
Susåen 12
Sønder Sø 6
Tryggevælde Å 3
Tuel Sø 4
Tystrup Bavelse 1
Utterslev Mose 4
Vejlesø 1
Saltvand: Fiskerihavnen 1
Helsingør Nordhavn 2
Hornbæk Havn 1
Kulhuse Havn 1
Køge Marina 1
Lynæs Havn 1
Munkholmbroen 1
Møllekrogen 1
Nivå Havn 1
Rungsted Havn 2
Skuldelev Havn 1
Vallensbæk Havn 2
Vedbæk Havn 2
Vellerup Vig 1

god arb. lyst

knæk og bræk

Jørgen Ancher

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 10-05-08 07:43

FK 97
klubhus i Ledøje
formand tlf Kaj Petersen Stenløse
mobil

23 35 85 52

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 10-05-08 13:55

"Ledøje Udlejning" <post@udlejer.dk> skrev i en meddelelse
> FK 97
> klubhus i Ledøje
> formand tlf Kaj Petersen Stenløse
> mobil

Den kan jeg ikke finde på google.

Per

Fra : Ledøje Udlejning

Dato : 12-05-08 06:40

23 35 85 52

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 12-05-08 10:37

> 23 35 85 52

det var dog en mærkelig hjemmeside adresse

Per

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 10-05-08 13:53

"jørgen ancher bihlet" <jabihlet@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> hej fotograf
>
> prøv http://fiskeringen.dk/

Det er alt alt for dyrt til mig. jeg havde forestillet mig noget med 100-200
kr om året max. Og ingen indmeldelsesgebyr, det er jo ikke en bank, men en
forening.

Per

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 10-05-08 22:14

den rigtige fotograf <denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote:

> Det er alt alt for dyrt til mig. jeg havde forestillet mig noget med 100-200
> kr om året max. Og ingen indmeldelsesgebyr, det er jo ikke en bank, men en
> forening.

Så kan du jo bare stifte din egen lystfiskerklub, hvis der ikke er
udgifter til fiskevand, både, klubhus, blad, o.s.v., så kan den jo
drives for nul kroner i kontigent

Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK3650 Ølstykke

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 11-05-08 22:01

> Så kan du jo bare stifte din egen lystfiskerklub, hvis der ikke er
> udgifter til fiskevand, både, klubhus, blad, o.s.v., så kan den jo
> drives for nul kroner i kontigent

Jamen jeg er jo parat til at betale 100 kr pr år. Jeg har ikke brug for
både, klubhus og blad, bare en klub med en hjemmeside, og sådan en kan ikke
koste meget pr måned, man kan få serverplads for under 50 pr måned nu. Og
hvis klubben mangler lokaler, så stiller de fleste kommuner gratis lokaler
til rådighed for fritidsklubber. Findes der virkelig ikke den slags klubber
i nordsjælland?

Per

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-05-08 07:27

den rigtige fotograf <denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote:

> Findes der virkelig ikke den slags klubber
> i nordsjælland?

Det store flertal af lystfiskere, stiller krav der er større end dine
til en lystfiskerklub, så jeg tror du får svært ved at finde det du
søger.

Men som jeg skrev i mit forrige indlæg, du kan selv stifte en
lystfiskerklub, der passer til dine behov, der findes masser af små
klubber, f.eks. på store virksomhedder, og deres kontigenter er som
regel meget små.

De små lystfiskerklubber gør så det, at de laver en aftale med
Fiskeringen eller SU, så de medlemmer der ønsker at få adgang til en
masse faciliteter og fiskevande, de betaler bare et højere kontigent.

Vi har en lille lystfiskerklub i den andelsboligforening hvor jeg bor,
den har ikke noget kontigent, men de fem mest aktive er samtidigt medlem
af den lokale lystfiskerklub, så vi derigennem kan få adgang til
Fiskeringens faciliteter.

Men pardokset er jo, at folk gerne betaler ca. 250,- kroner for en
kuttertur eller en enkelt dag i et Put&Take, men de brokker sig over, at
et medlemskab af en lystfiskeklub koster 300,- kroner halvårligt.

Jeg kan runde af med at oplyse, at i 2007 brugte jeg Fiskeringens
faciliterer 46 gange, og det kostede mig 600,- kroner i kontigent, det
er 13,- kroner pr. fisketur, det er squ da billigt.