På Læsø
Fra : marberg

Dato : 21-04-08 08:33

Er på Læsø for tiden og kunne finde på at fiske lidt hornfisk!! Men hvor
er der nogle steder der er mest sandsynligt at få dem på krogen??

Mvh
marberg

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-08 18:27

> Er på Læsø for tiden og kunne finde på at fiske lidt hornfisk!! Men hvor
> er der nogle steder der er mest sandsynligt at få dem på krogen??

Ude i vandet

kimila

Fra : marberg

Dato : 22-04-08 07:32

kimila skrev:

> Ude i vandet

Ja den var jeg selv ude om,jeg kom i tanke om det lige da jeg havde
sendt den afsted, at nu kommer der garanteret en bemærkning fra en
halvhjerne!!

Mvh
marberg

Fra : Niels

Dato : 23-04-08 15:19

du kunne jo tjekke google
http://www.google.dk/search?hl=da&q=l%C3%A6s%C3%B8+hornfisk&meta= inden du
brokker dig over "vand"vittige svar og forøvrigt kan du køve en guide

Kystfiskeri på Læsø
9940 Læsø
Ved Læsøs nordkyst er der flere rigtig gode steder at fange fladfisk
som rødspætter, tunger, slethvar og pighvar samt havørreder og torsk.
Hornfisken kommer i maj i meget stort antal og fanges langs hele kysten.
Folder om kystfiskeri på Læsø kan købes på Læsø Turistbureau.

held og løkk
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-08 17:51

> Ja den var jeg selv ude om,jeg kom i tanke om det lige da jeg havde sendt
> den afsted, at nu kommer der garanteret en bemærkning fra en halvhjerne!!

Halvhjerne, jo tak i lige måde, men det var venligt ment.

kimila

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-08 20:42

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> wrote in message

> Halvhjerne, jo tak i lige måde, men det var venligt ment.

Der skal jo en hel hjerne til at forstå humor

Fra : Luffe

Dato : 21-04-08 20:20

"marberg" <marberg@adslhome.dk> wrote in message
> Er på Læsø for tiden og kunne finde på at fiske lidt hornfisk!! Men hvor
> er der nogle steder der er mest sandsynligt at få dem på krogen??
>
> Mvh
> marberg

Prøv ude for enden af Bløden Hale. Der har jeg i alt fald fanget hornfisk.

Mvh
Luffe

Fra : marberg

Dato : 22-04-08 07:34

> Prøv ude for enden af Bløden Hale. Der har jeg i alt fald fanget hornfisk.

Tak Luffe, der er jo langt helt ud til spidsen?