Gnisten mangler,,, Honda Melody
Fra : Kell Petersen

Dato : 19-05-08 01:51

Ovenstående problem søger en løsning..

Har skiftet alt , EL i og på stel,,
Mangler nu at kigge inde bag magnethjulet..
Men inden jeg flår det fra hinanden ,,ville jeg lige fortælle at vi skilte
top og cylinder fra blokken , da vi syntes at den manglede kompression,,
Siden da , har den manglet gnist på tændrøret ,,
Har lige købt nyt tændrør, samt lånt spoleog de andre to dimser som sidder
på stellet..

Er der nogen gode forslag til hvhad der kan være galt ,,
Og ja ,, jeg har drejet nøglen også..

Sig frem ,, Jeg er villig til at prøve alt for at kunne give min søn denne
lille lækre knallert

Fra : Kell Petersen

Dato : 20-05-08 22:23

Det var så sving/magnet hjulet samt kontakterne der var rustet så meget at
den lille gnist forsvandt under en reparation.
Fik lidt sandpapir ,, og har fin gnist..

Så nu mangler je lige lidt gode råd om hvordan man får den til at køre lidt
hurtigere ,,
Er det nok at bytte om på skiverne,, ?
Hvor kan man købe en større studs..?
Kan man bore studsen op , men et godt resultat..?...