Scooter bag på bil
Fra : kim

Dato : 08-05-08 18:50

Findes der en holder der kan monteres på trækrogen , og kan bære en Texas
free 50.
Jeg har planer om at besøge alle de danske småøer , på min 45er , men vil
gerne kører i bil til fægerne , og så tage scooteren med over.

Min Scooter vejer 85 kg , og jeg har en lille trailer , men den koster over
broen hver gang.

Ps. Er gået på pension , så tiden er der .

Pensionisten

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 08-05-08 20:40

"kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> wrote in message
> [...]
> over broen hver gang.
>
> Ps. Er gået på pension , så tiden er der .

for det første, så har jeg godt nok svært ved at tro, det findes, for det
andet, skulle det findes er det jo nok en ret pebret sag, så mon ikke de
bropenge kan betale sig....

/Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-05-08 22:05

kim wrote:

> Min Scooter vejer 85 kg , og jeg har en lille trailer , men den koster over

Hvor højt må kugletrykket være på din trækkrog?

Jesper Poulsen

Fra : OZ3BTO

Dato : 08-05-08 23:19

"kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
over
> broen hver gang.
>
> Ps. Er gået på pension , så tiden er der .

De fleste biler har kun et tilladt kugletryk på 50-75kg så det kan du godt
glemme

Iøvrigt EXTREMT ubehageligt at have noget tungt hængende der omme

Fra : Niels Kallehauge

Dato : 12-05-08 19:42

kim udtrykte præcist:
> [...]
> broen hver gang.
>
> Ps. Er gået på pension , så tiden er der .

Hejsa
Hvad bil har du??
Det skal helst være en lidt større bil
Prøv en stor campingvognsforhandler.
Der findes sådan noget til at sætte bag på campere.
Ellers ville jeg lege med tommestok, blyant og blok, og besøge den
lokale smed.
Har engang haft sådan en ting bag på min gamle Volvo 144, det fungerede
fint.
Dog var det ikke sjovt med 4 passagerer i bilen B-)
Så blev den lidt levende.
Niels

Fra : Kell Petersen

Dato : 19-05-08 12:46

Jeg har lige læst at scootergalleriet arrangere ture rundt i landet og at
man fra fyn og Jylland har tilmeldt sig en lille køretur til falster og
Guldborgsund..

Så hvorfor ikke bare have en god Box bagpå.. og lave en god madpakke..
Og så afsted på den,,
Hvis du kun gør det på hverdage,, så er der også hjælp at hente, hvis du
skulle punktere,, eller løbe tør for benz...

jeg læste at scoot.dk sponsoreret en del af turen til knallert museet på
falster..

God tur ,,
og godt initiativ...

Fra : Jarl Olsen

Dato : 23-05-08 09:21

"Niels Kallehauge" <Fuck@all_spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fint.
> Dog var det ikke sjovt med 4 passagerer i bilen B-)

Hejsa.
Jeg har en rampe monteret på min gamle autocamper Ford transit vægt 2000
kilo. Den bærer snildt en 125 ccm motorcykel som jeg bl.a. har haft med i
Harzen og Prag. Husk at det forøger længden på køretøjet og at du skal
betale ekstra for broen og færgen hvis du er over 6 meter. Denne rampe er
monteret på rammen nedenunder vognen.
God tur.
Mvh
Jarl