søges Derbi
Fra : Ralph

Dato : 30-04-08 19:08

Sønikke er på jagt efter sin første knallert, han vil gerne have en Derbi
Senda, men har ikke råd til en ny. Nogen der kender en der kender en der har
en til salg. Pris max. 10.000, evt en kinacrosser 200 cm2 (2 år gammel, men
stået stille det ene år - skrap far kan indgå i handelen.

--
Ralph

Fra : Ralph

Dato : 30-04-08 20:14

> en til salg. Pris max. 10.000, evt en kinacrosser 200 cm2 (2 år gammel,
> men

Rettelse, max 13K

--
Ralph

Fra : Ivar

Dato : 30-04-08 22:03

Ralph skrev:

> Rettelse, max 13K

Okay, jeg troede at rettelsen gik ud på, at du havde fundet ud af,
at du havde sendt din annonce i den forkerte gruppe.

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan: