regler brugt haglbøsse?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 14-05-08 19:08

Hej Alle i Gruppen

Har lige fået jagttegn og købt en brugt Baikal IJ27 12/76 ....vist
sælgeren mit jagttegn og betalt ham.... kørt til min bror og opbevarer den
i hans våbenskab indtil videre, der er vel ikke så meget mere man skal gøre
vel?

ellers besvar gerne med gode råd!
Nyjæger Søren Nielsen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 14-05-08 19:32

Søren Nielsen skrev:

> [...]
> i hans våbenskab indtil videre, der er vel ikke så meget mere man skal gøre

Hvorfor hulen spørger du to gange om det samme?

--
Niels

Fra : Peter Pedersen

Dato : 13-07-08 15:27

Hej glatløbet våben skal registres hos politiet