Aladin Prime
Fra : Don Ashti

Dato : 27-05-08 12:38

Har lige købt en Aladin Prime...fik imidlertid ikke købt en IrDa
dongle, så jeg kunne overføre data til min computer...Mit spørgsmål
er, om man behøver at købe den dyre, som de har i div. dykkercentre,
eller om man godt kan nøjes med at købe en på nettet? Jeg undrer mig
over den store prisforskel hvis der ingen forskel er, derfor dette
spørgsmål

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 27-05-08 20:26

hej,

"Don Ashti" <anders87_98@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> er, om man behøver at købe den dyre, som de har i div. dykkercentre,
> eller om man godt kan nøjes med at købe en på nettet? Jeg undrer mig

en IrDa dungel er en IrDa dungel, du kan købe lige pracis den du har lyst
til, det virker fint.

mvh Morten Dall Darmer
www.divedata.dk

Fra : Jan Riis Sørensen

Dato : 29-05-08 04:03

Har selv en Aladin Prime og købte en dongle til 200,- på nettet, de fås
sikkert billigere.

Prøv at tjekke edbpriser.dk

/Jan