Dykker cites på Rhodos
Fra : Paw Fjordside Nielse~

Dato : 13-05-08 14:18

Jeg skal til rhodos her til sommer, i den forbindelse kunne jeg godt
tænke mig og høre om der er nogle, som kan anbefale nogle gode steder
at dykke. Jeg vil også gerne høre, om der er nogle "firmaer" som man
skal undgå, at ta ud og dykke med (evt. anbefalinger)

jeg er en ikke super erfaren CMAS**, med ca 30 dyk (kun 2 uden for
DK)

På forhånd tak Paw Nielsen

Fra : fdhg

Dato : 15-05-08 07:58

Jeg var på rhodos for en 5->6 år siden.

Den gang sejlede alle dykkerbådne ned til en vig, hvor der var intet at
kigge på og ferie dykkere over alt.

/Søren Ravn

"Paw Fjordside Nielsen (slet GM6RW)" <nielsenpaw@GM6RWhotmail.com> wrote in
message news:12106850470.0452680923949345@dtext.news.tele.dk...

Fra : Lars Skov

Dato : 17-05-08 01:30

Hejsa

> [...]
> at dykke. Jeg vil også gerne høre, om der er nogle "firmaer" som man
> skal undgå, at ta ud og dykke med (evt. anbefalinger)

Hermed svar fra min makker:

"Jeg har kun dykket et sted på Rhodos, der var ikke særligt dybt, men
jeg syntes det var et par dyk værd, det hedder Kallithea, der er et
par småhuler. Jeg brugte firmaet Waterhoppers, firmaet ligger nede på
havnen på en stor dykkerbåd med banner med deres navn på.Har kan også
kikke på www.waterhoppers.com"

Mvh
Lars Skov

Fra : THH

Dato : 27-08-08 19:47

Hvordan gik det med dykningen på Rhodos? Jeg skal snart derned, men er i
tvivl om det er værd at dykke dér.

Mvh. Thomas

"Paw Fjordside Nielsen (slet GM6RW)" <nielsenpaw@GM6RWhotmail.com> skrev i
en meddelelse news:12106850470.0452680923949345@dtext.news.tele.dk...

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 27-08-08 14:00

On 27 Aug., 20:47, "THH" <firk...@ofir.dk> wrote:
> Hvordan gik det med dykningen på Rhodos? Jeg skal snart derned, men er i
> tvivl om det er værd at dykke dér.

Det jeg undersøgte sagen for nogle år siden, da var den lille bugt som
et andet indlæg omtaler, det eneste sted på Rhodos hvor der måtte
dykkes. Som konsekvens heraf blev alle dykkere på hele Rhodos smidt ud
i den samme lille bugt med sandbund på 10 m dybde. Lyder som cirka
lige så godt som at tælle fliser i svømmebassinet.

Men tingen kan jo have ændret sig siden.

Jens Olsen