Magnetometer og UV Cam
Fra : Ole Kristensen

Dato : 12-05-08 19:11

Halløj

Overvejer at investerer i et Magnetometer, men syntes ikke
der er mange bud på Google.. Kan nogen hjælpe med Links og Tips

- Søger også et simpelt lille Cam som er vandtæt (3-4bar) og kan
tilsluttes direkte til feks en PC /video/tv..
Gode ideer..

Hygge Hej og Go Pinse
Ole

Fra : Seerup

Dato : 12-05-08 20:30

...... Søger også et simpelt lille Cam som er vandtæt (3-4bar) og kan
| tilsluttes direkte til feks en PC /video/tv..
| Gode ideer..

http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=1&ct=result&cd=1&q=fish+camera&spell=1 -

http://www.nextag.com/fish-underwater-camera/search-html
http://www.ontariofishing.net/productshowcase/trophyfishcam.html

for starters..... bygger du en rov?

Seerup

Fra : Happy Diver

Dato : 14-05-08 10:56

Jeg faldt i snak med speedbådsskolens ejer i weekenden og han har et
magnetometer til salg.
Du kan finde dem på speedboat.dk

Fra : Peder

Dato : 15-05-08 07:11

Hej Ole!

LH Camera i Fredericia har en løsning UV kamera der kan kobles direkte
til AV udstyr via et langt kabel.

http://www.lh-camera.dk/

Mvh
Peter