Nyt website - Diveforum Danmark
Fra : jkl@diveforum.dk

Dato : 06-05-08 13:03

Hej Forum

Jeg har forfattet et dykkerrelateret website, hvor form og rammer nu
laaaaangt om længe står færdigt.

Websitet http://www.diveforum.dk tilbyder dykkerelaterede nyheder,
artikler og debat. Jeg er meget interesseret i at høre jeres mening,
så ris, ros og konstruktiv kritik modtages MEGET gerne

Jan Kofoed Laursen
http://www.diveforum.dk

Fra : Søren Arnvig

Dato : 06-05-08 23:38

<jkl@diveforum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>artikler og debat. Jeg er meget interesseret i at høre jeres mening,
>så ris, ros og konstruktiv kritik modtages MEGET gerne

Okay, her er min mening:

Nyhederne er gamle.

Artiklerne er uinteressante for erfarne dykkere.

Dit website skiller sig ikke udfra de andre
dykkerrelaterede diskussionsfora på dansk.
f.eks.
diverssite.dk
dykker-forum.dk
deeperdiving.net
deepdive.dk
dykkermakker.dk
og et par andre mere kommercielle sites.

Den eneste der skiller sig ud er vragguiden.dk og selvom der er lagt
et stort stykke arbejde i udformningen og services, så bunder
succeen i det kæmpe arbejde andre har gjort med at indsamle
relevante data til glæde for alle.

Enhver kan smække et forum op, men der skal indhold til at
gøre det til en succes.

Hvordan vil du skille dig ud fra mængden ?
Hvad tilbyder du, som de andre ikke har ?

Søren Arnvig

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 07-05-08 23:24

hej Søren,

"Søren Arnvig" <fnug@arnvig.dk> skrev i meddelelsen

> Enhver kan smække et forum op, men der skal indhold til at
> gøre det til en succes.

lidt surt at læse dit indlæg efter at havde langt mange timer i en hjemme
side. Men du har desvære ret.

der er aller rede for mange af den typpe sider, og jo flere der kommer jo
dårliger bliver de, for hvis der er 10 forum'er for dykker vil der ca være
1/10 deltager på hvert forum i forhold til hvis der kund fantes et forum.

mvh Morten

Fra : Søren Arnvig

Dato : 07-05-08 23:54

"Morten Dall Darmer" <morten@divedata.dk> skrev i en meddelelse
> hej Søren,
>
> "Søren Arnvig" <fnug@arnvig.dk> skrev i meddelelsen

> lidt surt at læse dit indlæg efter at havde langt mange timer i en hjemme
> side. Men du har desvære ret.

Det er jo fint at lægge nogle timer i en hjemmeside,
hvis man har noget indhold at præsentere, men der er
for mange der tror, at indhold kommer af sig selv.

Søren Arnvig

Fra : jkl@diveforum.dk

Dato : 07-05-08 22:59

Hej Søren

Tak for din kritik.

Du har helt ret nyhederne er gamle - de har hidtil tjent som
"pladsholder" indtil formen er på plads. Nu hvor formen er på plads
vil disse naturligvis blive opdateret

Hvilke emner kunne du tænke dig behandlet i artikelsamlingen? Hvor
detaljerede skal de være? Skal vi helt ned og nørkle med formler på
udregning af luftforbrug, nitrogenophobning mm?

Med hensyn til hvor nemt det er at banke et debatforum op, har du helt
ret ....det er faneme nemt Så må tiden vise om det kan bære eller
ej.

Nej det er ikke surt at læse jeres indlæg. Når men beder om kritik så
får man kritik.

MVH
Jan Kofoed Laursen
http://www.diveforum.dk