Dyk i øresund
Fra : Torben

Dato : 03-05-08 17:48

Vi vil gerne have et dyk i sundet næste weekend, men mangler lidt ideer, vi
har en lille 4,5 meter gummibåd med en 25 heste motor. den er ikke på en
bådtrailer. Nogle gode ideer (vi kan godt lide vrag, men er kun 2 personer
så det bliver svært at have en mand i båden, hvordan klarer vi den

-Torben

Fra : joppe

Dato : 03-05-08 11:28

Så sejler i over til Johannes L der ligger ved kobberværket og Raa
havn. (Det er et par km syd for helsingborg). Her kan i roligt forlade
båden begge to.

Fra : Jan Birk

Dato : 04-05-08 16:31

> [...]
> en bådtrailer. Nogle gode ideer (vi kan godt lide vrag, men er kun 2
> personer så det bliver svært at have en mand i båden, hvordan klarer vi den

Nu skriver du ikke hvorfra i skal køre, men er det København, så kan I
sagtes nå vraget af Indfødretten. Den ligger et par kabellængder nordøst
for Middelgrunden. Det tager ikke mange minutter at sejle fra et eller
andet sted i Kbh.

Her kan I se kanoner med tilhørende kugler )

/Jan

Fra : Torben

Dato : 04-05-08 17:51

"Torben" <trp@fjerneshajq.dk> wrote in message
> [...]
> en bådtrailer. Nogle gode ideer (vi kan godt lide vrag, men er kun 2
> personer så det bliver svært at have en mand i båden, hvordan klarer vi

Beklager, vi hører til i København, men kører gerne med båden, hvis det er
det værd.

-Torben

Fra : Torben

Dato : 04-05-08 17:52

> Beklager, vi hører til i København, men kører gerne med båden, hvis det er
> det værd.
>
> -Torben

Har nu fået overtalt min kæreste til at være kaptajn (bådvogter), så vi ikke
har det problem med kun 2 dykkere mere. Men kun hvis hun må kalde sig
Kaptajn.

-Torben

Fra : Jimmy

Dato : 05-05-08 12:22

"Torben" <trp@fjerneshajq.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke har det problem med kun 2 dykkere mere. Men kun hvis hun må kalde sig

Jeg troede hun VAR kaptajnen hos jer?

Fra : Torben

Dato : 05-05-08 19:14

"Jimmy" <ng_jim(fjern dette her)@hotmail.com> wrote in message

> "Torben" <trp@fjerneshajq.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg troede hun VAR kaptajnen hos jer?

Velkommen hjem. Det er hun også, men ikke officielt Skal du med ?

-Torben