Dykkerbåd sælges, prisidé 49 000 kr.
Fra : JL

Dato : 22-04-08 02:36

Båden er en aluminiums speedbåd af mærket Alumaster formet som en RIB,
båden sælges med VHF, Ekkolod, GPS, ankerliner, ankre, bøjer, ladere,
batterier, flaskestativ til 6 flasker.
Båden er udstyret med en 110hk Johnson påhængsmotor. Motoren er ca. 20
år gammel og skroget er ca. 8 år gammelt. Det elektriske system er
blevet hovedrenoveret i 2008 samtidig er båden blevet svejset og
læktestet.
Båden står på en 1000 kg Variant trailer med påløbsbremse, traileren
har for nyligt fået skiftet akslen. Traileren har mekanisk spil og er
udstyret med en split funktion der letter optagning af båden.

Prisidé 49 000 kr.

Total længde: 5,6m
Indvendig længde: 4m + ankerkiste: 62cm
Udvendig Bredde: 2,3m
Indvendig bredde: 1,3m

Se billeder:
http://picasaweb.google.com/jluttichau/BDTilSalg

Bud kan sendes til jluttichau@gmail.com

mvh
Jonas

Fra : henrik.gram@sport.dk

Dato : 25-04-08 00:34

On Apr 23, 9:47 pm, "PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> wrote:
> [...]
> har for nyligt fået skiftet akslen. Traileren har mekanisk spil og er
> udstyret med en split funktion der letter optagning af båden.

Hej Jonas

Kunne godt være injteresseret i den.

Er det mulight at arrangere en prøvesejlads/inspektion her i
weekenden.

Selvom vi nok kommer til at tale lidt om prisen. Motoren er jo
temmelig gammel

Men først kan vi jo se den.

Jeg har forsøgt at maile dig men den kopmmer tilbage i hovedet på mig.

Kan du ringe mig op på 61617878 eller skrive på info@scubapix.dk

Mvh
Henrik

Fra : henrik.gram@sport.dk

Dato : 25-04-08 00:41

On Apr 22, 10:35 am, JL <jluttic...@gmail.com> wrote:
> [...]
> har for nyligt fået skiftet akslen. Traileren har mekanisk spil og er
> udstyret med en split funktion der letter optagning af båden.

Har du fået min besked vedr båden..... tror der er lidt problemer vedr
google lige nu.

Ring evt på 61617878

Mvh
Henrik Gram

Fra : apeks@mail.dk

Dato : 30-04-08 00:12

On 22 Apr., 10:35, JL <jluttic...@gmail.com> wrote:
> [...]
> har for nyligt fået skiftet akslen. Traileren har mekanisk spil og er
> udstyret med en split funktion der letter optagning af båden.

Hej Jonas
Vi er en dykkerklub der er interesseret i din båd
er den stadig til salg.

Mvh
Jens...

Fra : JL

Dato : 30-04-08 07:39

On 30 Apr., 08:12, ap...@mail.dk wrote:
> Hej Jonas
> Vi er en dykkerklub der er interesseret i din båd
> er den stadig til salg.

Jep, du kan e-maile eller ringe til mig på 21 48 17 22.

mvh
Jonas