apeks atx 40 og 15l flaske sælges for høje~
Fra : Dykkermanden@gmail.c~

Dato : 22-04-08 01:31

Hermed sælger jeg lidt udstyr, som i kan byde på, til og med torsdag
aften, det kan leveres mellem Odense og Århus, fredag inden middag,
eller hentes hos mig, efter aftale

Det består at apeks ATX 40/DST, den med 2 højtryks udgange og 4
lavtryks samt med Apeks octy (Den man kan vende på hoved) og 300 Bar
mano med dybde måler, samt en 15 l flaske, og de er begge pæne og kun
lidt brugt
Flasken skal trykkes, men har lige kikket i den, hvori den er fin, 0-
rust har fyldt den op... en trykning fås bla. i fyns dykker center
her
i Odense for 365,-

Regs er idag skilt og renset og er stillet i mellemtrykket, og det
virker fint, dog har jeg intet skiftet af hverken o-ringe eller sæder
m.m., det er kun renset for kalk og støv, da det stort set ikke har
været brugt siden det sidst, fik et service tjek, for 2 år siden

Så er der 10 kg bly, coated i gul, med bælte, 2 par udslitte dragter,
long john og en hel dragt ca størrelse m/L og 2 par slidte finner,
helfod og hælrem, 1 styk slidt diver below bøje med en bly klosse,
dog
uden flag..

Byd ved at sende mail
med tlf og pris