Markedsføring
Fra : asly.design@gmail.co~

Dato : 25-05-08 01:01

Jeg er ved at have en web-shop klar (mangler sidste redigering +
indkøbskurve), men hvordan bliver jeg kendt og får kunder ?

Shoppen retter sig udelukkende mod piger i alle aldre.

Lige nu ligger den på www.bricksite.com/asly - jeg vil gerne have
kritik/forslag.

Tak
Asly

Fra : Allan Soerensen

Dato : 26-05-08 00:04

<asly.design@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Lige nu ligger den på www.bricksite.com/asly - jeg vil gerne have
> kritik/forslag.

Hold op hvor kører siden langsom.
Hvis jeg var kunde ville jeg ikke engang opleve at se din forside før jeg
havde mistet tålmodigheden og var surfet videre til din konkurrent.

Jeg oplevede også at siden kom med en helt flok fejlmeddelser

<SNIP>
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result
resource in /var/www/vhosts/default/htdocs/index.php on line 245

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result
resource in /var/www/vhosts/default/htdocs/index.php on line 264

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result
resource in /var/www/vhosts/default/htdocs/index.php on line 371
</SNIP>

og

<SNIP>
Warning: mysql_close(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource
in /var/www/vhosts/default/htdocs/Bricksite/Classes/db_class.php on line 62
</SNIP>

Der er vist en del du skal have styr på før du skal igang med at markedsføre
din nye e-shop.

Fra : L Samson

Dato : 26-05-08 22:36

[...]

Start med at finde en person med et ordentligt fotokamera, i stedet for at bruge en mobiltelefon med kamera i.
/SL

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-05-08 23:10

asly.design@gmail.com skrev den 25-05-2008 09:01:
> [...]
> indkøbskurve), men hvordan bliver jeg kendt og får kunder ?
>
> Shoppen retter sig udelukkende mod piger i alle aldre.

to ting:

A: Dit helt eget domæne!

B: Hvad med også gaveideer fra mænd til deres kærester med i din målgruppe

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk