Spam mails
Fra : Anders

Dato : 25-05-08 17:19

Hej NG'ere

Hver gang jeg modtager mails fra min ven, så kommer der spam mails med i
hans mail.
Er det hos mig problemet ligger, eller hos ham.
Jeg bruger gmail som mail konto, ved ikke andet end, at det er gennem TDC
han har det.
Han bruger AVG og jeg bruger Avast med nyeste opd.

Hos hvem ligger problemet ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-05-08 17:29

Anders skrev:

>Hver gang jeg modtager mails fra min ven, så kommer der spam mails med i
>hans mail.

Hvad består spammen af ?

Hvis det er noget med at mailen er certificeret af AVG eller ligneende, så
læs tråden "AVG 8.0 gratis version" i denne gruppe og forklar ham at han
skal slå certificeringen fra

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Anders

Dato : 25-05-08 17:51

Typisk mails med at jeg har vundet et eller andet osv.

Fra : Anders

Dato : 25-05-08 18:25

Problemet er løst !
Fortalte vedkommende at han skulle skilde sig af med AVG og gå over til
Avast i stedet for....