Program til at genskabe slettede filer
Fra : rondo

Dato : 06-05-08 06:39

Hej alle sammen,

nogle af mine gode venner er kommer til at slette alle deres
feriebilleder fra Thailand på deres Windows XP maskine (oså fra
papirkurven). Findes der ikke et program, som kan hjælpe med at
genskabe disse billeder?

Jeg håber virkelig, at der er nogle som kan hjælpe, da de er ret
ulykkelige.

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-05-08 14:12

rondo skrev:

> Jeg håber virkelig, at der er nogle som kan hjælpe, da de er ret
> ulykkelige.

Tjek mit svar i Windows-gruppen. Til en anden gang, så lav
en krydspost til de relevante grupper og en opfølgning til
den mest relevante gruppe. Så risikerer vi andre ikke at
bruge tid på at svare på noget, som andre allerede har
svaret på i en anden gruppe.

Du kan læse lidt om krydspost og opfølgning her:
http://kimludvigsen.dk//tips-internet-oe-nyhedsgrupper-trin.html#fut

Teksten fortæller bl.a., hvordan man bruger krydspost og
opfølgning i Outlook Express. Jeg ved desværre ikke, hvordan
man gør i dit program.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og