Paypal spam/virus
Fra : Peter Holm

Dato : 02-05-08 20:29

hej - har netop modtaget nedenstående mail. Nogen der har oplevet noget
lignende (uden at have handlet og betalt med paypal altså)

Receipt for Your Payment to andersint@yahoo.com?
Fra : Jesper Lund

Dato : 02-05-08 23:21

Peter Holm wrote:

> hej - har netop modtaget nedenstående mail. Nogen der har oplevet noget
> lignende (uden at have handlet og betalt med paypal altså)

Jeg fik en i dag sendt til min usenet email adresse (som ikke er min
PayPal adresse). Phising domænet paypayconections.com er p.t. suspenderet
af GoDaddy ifølge whois (der er indsat nameservers som ikke svarer), men
der er sikkert et par stakler som nåede at indtaste deres rigtige PayPal
login...

--
Jesper Lund

Fra : Rune Jensen

Dato : 03-05-08 00:36

On 3 Maj, 00:20, Jesper Lund <use...@jesperlund.com> wrote:

> [...]
> af GoDaddy ifølge whois (der er indsat nameservers som ikke svarer), men
> der er sikkert et par stakler som nåede at indtaste deres rigtige PayPal

Social engineering? Kritisk sans?
http://www.alexanderband.dk/gud/download_base.php
-> PIN-kode bedragerne

MVH
Rune Jensen

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 03-05-08 08:33

On Fri, 2 May 2008 21:29:08 +0200, "Peter Holm"
<peterholm67@hotmail*REMOVE*.com> wrote:

>hej - har netop modtaget nedenstående mail. Nogen der har oplevet noget
>lignende (uden at have handlet og betalt med paypal altså)

Det er et forsøg på at narre folk til at "logge in" på
http://paypalconections.com ... for at stjæle deres penge.

Paypals rigtige adresse er https://www.paypal.com

Med venlig hilsen
Henrik Villadsen

Fra : Max

Dato : 05-05-08 07:18

Hej Peter

Læs lidt om den slags her https://www.paypal.com/fightphishing

og vidresend så mailen til spoof@paypal.com , der er glade for den slags.

--
Mvh Max

Fra : N_B_DK

Dato : 06-05-08 12:43

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> og vidresend så mailen til spoof@paypal.com , der er glade for den
> slags.

Det tror jeg nu ikke de er, lur mig om de ikke helst så de ingen mails
fik på den konto.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Max

Dato : 06-05-08 13:14

Hej N_B_DK

> Det tror jeg nu ikke de er, lur mig om de ikke helst så de ingen mails
> fik på den konto.

Jeg tror du har ret :)

--
Mvh Max