Afsendele af mail direkte fra Word fejler ~
Fra : Peter Hansen

Dato : 08-05-08 14:24

Når jeg har skrevet et brev i Word og så vil sende den som vedhæftet fil
(menu: Send til / Postmodtager (som vedhæftet fil), får jeg denne fejl:

Handlingen lykkedes ikke

Herefter

Word kunne ikke sende post på grund af en MAPI-fejl: "ukendt fejl"

Er der nogen som kan sige mig hvad der er galt her ?

På forhånd tak

PH

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-05-08 12:57

Peter Hansen wrote:
> [...]
>
> Word kunne ikke sende post på grund af en MAPI-fejl: "ukendt fejl"
>
> Er der nogen som kan sige mig hvad der er galt her ?

Prøv at åbne din win.ini fil (med notesblok) og se om følgende linier findes
i filen:

[Mail]
MAPI=1
CMCDLLNAME32=mapi32.dll