Excel 2003 : liste
Fra : Peter Hansen

Dato : 06-05-08 15:03

Jeg har set engang at der var en som sad og udfyldte nogle kolonner i et
regneark og når vedkommende så kom til en bestemt kolonne, så var der en
dropdown liste. Denne var ikke synlig før at brugeren hoppede over i
kolonnen.

er der nogen som kan sige mig hvordan dette gøres ?

På forhånd tak.

PH

Fra : Harald Staff

Dato : 06-05-08 16:27

Hei ph

http://www.contextures.com/xlDataVal01.html
og påfølgende artikler.

HTH. Beste hilsen Harald

Fra : Peter Hansen

Dato : 07-05-08 07:32

Tak. Det var lige det som jeg efterspurgte

newsqdnQOHQNWf5L3V4p2dnAA@telenor.com...