Kan ikke åbne filer
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 29-04-08 15:23

Hej alle her
Jeg har pludselig fået tilsendt nogle filer jeg ikke kan åbne,
jeg bruger office 2000.
Filernes ext. xlsx og docx.

Er der nogen sgted jeg kan hente et hjælpeprogram, således
at jeg kan åbne de pgl. filer.

m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 16:52

"Ole J. Hansen" <ojh@hansenvæk.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg bruger office 2000.
> Filernes ext. xlsx og docx.
>
> Er der nogen sgted jeg kan hente et hjælpeprogram, således

Hej
Der skulle være en god chance her.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=941b3470-3ae9-4aee-8f43-c6bb74cd1466&displaylang=da

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 29-04-08 21:44

Hej Bjarne

Mange tak for hjælpen, nu funker det igen, takke være dig.