Outlook 2007 vil installeres hele tiden!
Fra : rsl

Dato : 29-04-08 06:25

Hej
Jeg har en blærbar med forud installeret Office 2007 Pro (60 dages prøvetid)
som jeg har fjernet og erstattet med MSO2007 Ent. Problemet er at hver gang
jeg har startet Outlook og så lukker prg. vil det hele tiden køre en
konfiguration installation.
De andre prg. gør det ikke, hvad er der galt med Outlook?

ps. har googlet frem og tilbage uden resultater.

Mvh Rsl

Fra : fix

Dato : 29-04-08 09:34

rsl wrote:
> [...]
> De andre prg. gør det ikke, hvad er der galt med Outlook?
>
> ps. har googlet frem og tilbage uden resultater.

Hvad med at køre den konfiguration med dummy date, og efterfølgende fjerne
outlook.
Det har jeg gjort med Explorer7, under samme konditioner.

finn

Fra : rsl

Dato : 29-04-08 11:05

"fix" <fix@faxe.dk> skrev i meddelelsen news:fv6mh6$ob8$1@aioe.org...

> Hvad med at køre den konfiguration med dummy date, og efterfølgende fjerne
> outlook.
> Det har jeg gjort med Explorer7, under samme konditioner.
>
> finn

Hvad mener du med at køre den konfiguration med dummy date? Hvad er det?

René

Fra : fix

Dato : 29-04-08 11:18

> Hvad mener du med at køre den konfiguration med dummy date? Hvad er
> det?
> René
skrivefejl! (jeg har pt klap for det ene øje

med dummy data!
>Problemet er at hver gang jeg har startet Outlook og så lukker prg. vil
>det hele tiden køre en konfiguration installation.
altså svare ja til konfigurationen, men lægge forkerte navne/email ind, (som
fix@faxe.dk
Så bliver installationen accepteret af Outlook, og så ka du efterfølgende
fjerne outlook.

finn

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-08 13:24

"rsl" <rsl@1thxhas.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> køre en konfiguration installation.
> De andre prg. gør det ikke, hvad er der galt med Outlook?
>
> ps. har googlet frem og tilbage uden resultater.

Prøv at starte outlook og i
Hjælp vælger du Find og ret fejl

--
med venlig hilsen