Problemer med kontaktpersoner arkiv
Fra : Benny

Dato : 22-04-08 12:19

Hej.
Jeg har lige haft maskinen formateret og har derfor geninstalleret Office
2003 og og efter 3 forsøg, så køre det ny næsten helt perfekt, dog har jeg
et problem med mit adressekartotek.

Når jeg klikker på "til" for at hente en kontakt frem, så kommer der en tom
kontaktpersoner boks frem og når jeg klikker oppe i højre hjørne af samme
boks, så kan jeg se at der er 3x kontaktpersoner og der er den nederste, som
indeholder mine kontakter.

Er der nogen, som ved hvordan jeg slette de 2 tomme kontaktpersoner
"kartoteker" i Outlook? jeg kan ikke finde nogen løsning.
Benny

Fra : Bjarne Chr

Dato : 22-04-08 16:19

"Benny" <benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Er der nogen, som ved hvordan jeg slette de 2 tomme kontaktpersoner
> "kartoteker" i Outlook? jeg kan ikke finde nogen løsning.
I Outlook åbner du kun adressekartoteket
Når adressekartoteket er åbnet med eller uden navne
Vælger du Funktioner / Indstillinger der kan du fjerne dem
Sørg nu for at slette de "rigtige"
Alternativt kan du vælge Vis denne adresseliste først
og så vælge den der er navne i

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Benny

Dato : 22-04-08 21:18

Tak for hjælpen. Det var lige det råd, som jeg skulle bruge.
Benny