Exchange
Fra : Peter Hansen

Dato : 22-04-08 07:45

Nu ved jeg ikke om det er det rette forum, men kunne ikke umiddelbart finde
noget i listen.

Jeg har et problem med at alle aftaler frem til okt. sidste år ikke vises i
kalenderen (Exchange). Det er kun gentagende aftaler som vises. Fra og med
Okt. 07 bliver alt vist.

Er der et GPO som er sat eller er der blot tale om en indstilling et eller
andet sted (som blot er sat forkert) ? og er aftalerne mistet (eller vises
de bare ikke ?)

På forhånd tak

PH

Fra : Western

Dato : 30-04-08 10:34

"Peter Hansen" <peter-hansen@live.dk> skrev > Jeg har et problem med at
> [...]
>
> Er der et GPO som er sat eller er der blot tale om en indstilling et
> eller andet sted (som blot er sat forkert) ? og er aftalerne mistet

Bruger du (måske uden at vide det) funktionen Autoarkiver?

I så fald flyttes gamle aftaler (du bestemmer selv hvor gamle) over til
den mappe som rummer arkivet.

Højreklik på kalendermappen, vælg fanen Arkiver og tjek om indstillingen
er slået til.

--

Leif Westen

Fra : Peter Hansen

Dato : 06-05-08 14:57

Vil det også være tilfældet når der er tale om en server og det er
kalenderen ?

Fra : Western

Dato : 06-05-08 19:02

"Peter Hansen" <peter-hansen@live.dk> skrev

> Vil det også være tilfældet når der er tale om en server og det er
> kalenderen ?

Skal jeg ikke kunne sige. Men hvorfor ikke bare tjekke om
indstillingerne er som foreslået?

--

Leif Westen

Fra : Peter Hansen

Dato : 07-05-08 07:25

Jeg checker, men troede ikke at kalender delen også kunne autoarkiveres.