Delphi XP Programmer på Vista.
Fra : Ravn

Dato : 04-05-08 10:33

Er det noget det ikke virker for programmer der er lavet i Delphi 7 for
Windows XP som ikke kan kan køre på Vista?
Jeg har ikke selv Vista og kan derfor ikke afprøve det.
Delphi 2007, er den god?

Hilsen
Ravn

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 04-05-08 11:23

http://www.installationexcellence.com/articles/VistaWithDelphi/Index.html

> Delphi 2007, er den god?

Den skulle være bedre end D7 til at håndtere Vista.

Fra : Svend

Dato : 05-05-08 09:42

Ravn wrote:
> [...]
> Windows XP som ikke kan kan køre på Vista?
> Jeg har ikke selv Vista og kan derfor ikke afprøve det.

Mine programmer skrevet i D7 virker fint.

Hvis dit program skal kører som administrtor kan du tilføje et manifest.

--
Svend