Kursus i Eclipse RCP
Fra : Tonny Madsen

Dato : 22-04-08 07:37

Eclipse Foundation (eclipse.org) og RCP Kompagniet har endnu en gang
sammen lavet en
serie af kurser i Eclipse RCP i de nordiske lande.

19-22 maj er der kursus i København med følgende indhold:

* Introduction to Eclipse RCP
* RCP Application Lifecycle
* Internal Structure
* Workbench Launching and Windowing
* Publishing
* Plug-ins
* Contributing to Workbench
* Introduction to Standard Widget Toolkit (SWT)
* Introduction to JFace
* Commands and Actions
* Editors
* Wizards
* Adding Help
* New & Noteworthy Features of Ganymede

Kurset afholdes på dansk eller engelsk alt efter deltagerne.

Kurset tilbydes af Eclipse Foundation og RCP Kompagniet til kr 8.950
(1.200 €) per person.

Hvis du vil vide mere om kurset så se følgende beskrivelse

http://www.eclipse.org/community/training/RCP_Training_Outline.pdf

eller tag kontakt til RCP Kompagniet på training@rcp-kompagniet.dk

Tilmelding kan enten ske direkte på

https://www.regonline.com/builder/site/Default.aspx?eventid=191507

eller direkte hos RCP Kompagniet.

Bemærk at det samme kursus også afholdes i Stockholm i juni.

På gensyn,
Tonny Madsen
--
RCP Kompagniet ApS
Phone: +45 70 22 25 92

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-04-08 15:03

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 23-04-08 00:27

Michael Rasmussen wrote:

> Kunne du forsøge at forklare for mig, da jeg åbenbart er
> langsom opfattende, hvad et kursus i anvendelse af Eclipse har at gøre
> med programmeringssproget Java?

Jeg antager at det er et kursus i at udvikle GUI apps i Java
baseret på Eclipse RCP frameworket og ikke et kursus i anvendelse
af Eclipse (IDE).

d.e.p.j er uden tvivl den rette danske gruppe for RCP.

Jeg er dog ikke i tvivl om at mange stadig finder annoncering
af kurser off-topic (jeg antager at kurserne er til normale
kommercielle kursus priser).

Men jeg ved ikke om det er det aspekt du tænker på ?

Arne

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 23-04-08 09:16

On 2008-04-22, Arne Vajhøj <arne@vajhoej.dk> wrote:

> Jeg er dog ikke i tvivl om at mange stadig finder annoncering
> af kurser off-topic

Det er de iflg fundatsen. Hvis folk synes det er i orden skal den
ændres. Indtil da er den slags spam uønsket i gruppen.

--
Andreas

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 24-04-08 03:15

Andreas Plesner Jacobsen wrote:

> Det er de iflg fundatsen. Hvis folk synes det er i orden skal den
> ændres. Indtil da er den slags spam uønsket i gruppen.

Det er jo rigtigt nok.

Jeg har bare lidt svært ved at hidse mig synderligt op
over det.

Arne

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 23-04-08 08:06

Michael Rasmussen skrev den 22-04-2008 16:03:

> Kunne du forsøge at forklare for mig, da jeg åbenbart er
> langsom opfattende, hvad et kursus i anvendelse af Eclipse har at gøre
> med programmeringssproget Java?

Målgruppen er helt sikkert Javaprogrammører som ønsker at bruge RCP
delen af Eclipse til at lave applikationer med.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-04-08 14:40

Fra : Tonny Madsen

Dato : 02-05-08 07:42

Hej alle,

Jeg beklager meget hvis nogen mener det nævnte kursus er off-topic.
Det vil ikke ske igen

Hilsen,
Tonny