zerotoaster og webmail2
Fra : steen bondo

Dato : 27-05-08 21:04

Hej,

Jeg vil gerne have adgang til min postserver via webinterface (min
arb.giver tillader ikke trafik på port 25+110). Inden jeg bruger alt for
meget tid på det: Kan webmail2 arbejde sammen med zerotoaster, og hvis,
så skal jeg have lidt hjælp til opsætning, for den spiller ikke bare lige...

hilsen / regards
--
steen bondo

http://kajakparadis.dk <X> http://menzi.dk <X> http://oz6bu.dk
http://filshuse-teltplads.dk <X> ftp://ftp.menzi.dk
---

Fra : Bent Nielsen

Dato : 31-05-08 08:57

steen bondo wrote:
> [...]
> meget tid på det: Kan webmail2 arbejde sammen med zerotoaster, og hvis,
> så skal jeg have lidt hjælp til opsætning, for den spiller ikke bare

Web2 kan godt virke samen med ZT men du skal nok ikke regne med det er
godt da wemail/2 er for dårlig til de html mail som det kommer mu om dage.

De fleste bruger noget med PHP og hvis du bruger ZT HTPD kan du bruge
dette, men web/2 kan også bruge PHP

Fra : steen bondo

Dato : 01-06-08 16:29

Bent Nielsen wrote:

> De fleste bruger noget med PHP og hvis du bruger ZT HTPD kan du bruge
> dette, men web/2 kan også bruge PHP

Har haft en PHP kalender at køre, så ja web2 håndterer det helt fint.
Ang ZT og webadgang, har jeg valgt at sætte gmail op til at 'kigge' i
min ZT postkasse - det fungerer helt fint.

hilsen / regards

Fra : Bent Nielsen

Dato : 01-06-08 19:38

steen bondo wrote:

> Har haft en PHP kalender at køre, så ja web2 håndterer det helt fint.
> Ang ZT og webadgang, har jeg valgt at sætte gmail op til at 'kigge' i
> min ZT postkasse - det fungerer helt fint.
>
> hilsen / regards
Hvis det du bare vil kunne se om der er post eller styre den via web,
så har jeg det modul så man kan dette.

Fra : steen bondo

Dato : 05-06-08 21:09

Bent Nielsen wrote:
> Hvis det du bare vil kunne se om der er post eller styre den via web,
> så har jeg det modul så man kan dette.

Tak men nej tak, det har jeg ikke behov for.

hilsen / regards