Rækkehøjde i Firefox og IE
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 26-05-08 22:27

Jeg har en hjemmeside med en tabel. Der er nogle rækker der er
farvede, hvilket styres af en CSS-style. Jeg har lige opdaget, at
rækken bliver dobbelt så høj i Firefox som i IE7. Hvad kan jeg gøre?
Den skal være som i IE, altså en almindelig rækkehøjde. og class'en
hedder .bjelke i stylesheetet:

..bjelke {
   FONT-WEIGHT: bold;
   FONT-SIZE: 14px;
   COLOR: #fffff0;
   LINE-HEIGHT: 18px;
   FONT-FAMILY: Verdana, Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif;
   BACKGROUND-COLOR: maroon
}

Og url'en:
http://www.varpelev.dk/familie_og_samfund.htm

(Jeg ved godt, at det ikke bruges med bare store bogstaver i dag, men
det er altså TopStyle, der en gang for længe siden har lavet det
sådan).

Venlig hilsen
Kirsten