Problem med "fælles kanter"
Fra : Peter

Dato : 19-05-08 20:58

Hej NG!

Jeg har STORE problemer m.h.t. "fælles kanter" med min hjemmeside.
Menuen er placeret i "fælles kanter" og lavet i 800x600, men i større
opløsning er menuen helt ude i venstre kant på skærmen. Er det ikke muligt
at få "fælles kanter" til at placere sig længere inde (og i "nærheden" af)
den midtercentrerede tekst?

hilsen og på forhånd. Tak!

Peter

Fra : Peter

Dato : 19-05-08 21:01

Hej NG!

www.morgenmusikken.dk/index+.html

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-05-08 11:01

Nej. Brug includes i stedet.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Peter

Dato : 20-05-08 12:19

> Nej. Brug includes i stedet.

1) "Includes" - Hvor "finder" jeg det ?

2) Kan jeg "beholde" menu "spalten" (fælles kanter) fortsat ?

hilsen
Peter

Fra : Peter

Dato : 20-05-08 12:26

> Nej. Brug includes i stedet.

1) "Includes" - Hvor "finder" jeg det ? (FrontPage 2003)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-05-08 22:19

1. Insert | include
2. Ja, men det ville ligesom gøre det omsonst at skifte til includes.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Peter

Dato : 21-05-08 23:09

Hej igen!
Jeg har FrontPage 2003 (dansk) og kan ikke finde: "Indsæt" | "Include"
hilsen
Peter

Fra : enkvinde

Dato : 21-05-08 23:39

> Hej igen!
> Jeg har FrontPage 2003 (dansk) og kan ikke finde: "Indsæt" | "Include"
> hilsen
> Peter

Hej Peter

Du includerer en side i FP ved at gå i "indsæt" "webkomponent" "medtaget
indhold" "side"... her skriver du så feks. "hovedmenu" eller hvad du nu
kalder din side med menuen.

Hilsen Eva
--
www.Stikket.dk