Hjemmesideproblem
Fra : Peter

Dato : 18-05-08 16:56

Hej NG!

Er der én eller anden som kan hjælpe mig med placeringen af menuknapperne.
www.morgenmusikken.dk
Siden er lavet 800 x 600 og i denne opløsning ser siden ud som den skal, men
i højere opløsning f.eks 1280 x 800 "flytter" menuen helt ud til venstre og
det ser dum ud. Kan jeg få "et tip" som gør at menuen bliver "tæt" op ad den
øvrige tekst.

På forhånd. Tak!

hilsen
Peter

Fra : Peter

Dato : 19-05-08 18:23

Hej!

Jeg skal lige undskylde at det var et forkert link jeg "leverede" første
gang.
Her er det rigtige: www.morgenmusikken.dk/index+.html

Håber der (stadig) er nogle der vil se på den. Der er ikke "antihøjreklik" i
denne version.

Siden er lavet 800 x 600 og i denne opløsning ser siden ud som den skal, men
i højere opløsning f.eks 1280 x 800 "flytter" menuen helt ud til venstre og
det ser dumt ud. Kan jeg få "et tip" som gør at menuen bliver "tæt" op ad
den
øvrige tekst.

På forhånd. Tak!

hilsen